15 اسفند 1390
شماره خبر: 5490

هفت ورزشكار رشته بیس بال البرز به عضویت تیم ملی انتخاب شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

هفت ورزشكار رشته بیس بال البرز به عضویت تیم ملی انتخاب شدند

مسوول كمیته ورزش بیس بال انجمن های ورزشی البرز گفت: هفت ورزشكار این استان به منظور شركت در مسابقات غرب آسیا به عضویت تیم ملی بیس بال كشور انتخابات شدند.
' حمید رضا حسینی ' اظهار داشت : آبتین نخجوان پور، مجید ستاری ، احسان ابراهیمی صبا ، مجید تاشوی ، كیوان رانا، كاشف رانا، حسن فرهادی ورزشكاران عضو تیم ملی بیس بال از استان البرز هستند. وی اضافه كرد: اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال مراحل آموزش و تمرینات خود را در زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. وی یادآورشد:
' مهرداد حاجیان ' كه از مربیان البرزی این رشته ورزشی است به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت این اردوی آمادگی را بر عهده دارد. حسینی بیان داشت: این رقابتها با شركت بازیكنان كشورهای غرب آسیا چهارم فروردین ماه سال آینده به مدت شش روز در شهر لاهور پاكستان برگزار خواهد شد. وی تصریح كرد: با توجه به آموزش ها و تمرینات انجام شده و در دست اجرا ، انتظار است بازیكنان این رشته ورزشی از استان البرز در قالب تیم ملی بتوانند در این رقابتها رتبه خوبی را برای كشور و استان به ارمغان بیاورند. وی یادآورشد: مزدك میرزایی و اصغر بهاری از استان البرز نیز كه قبلا به اردوی آمادگی برای شركت در رقابتهای یاد شده دعوت شده بودند متاسفانه نتوانستند به عضویت تیم ملی بیس بال در آیند. به گفته وی، اكنون استان البرز حدود یكصد نفر ورزشكار ساماندهی شده در این رشته ورزشی دارد كه 30 در صد آنان را بانوان تشكیل می دهند كه فعالیت های آموزشی و تمرینات خود را در استادیوم بین المللی بیس بال كرج انجام می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود