17 اسفند 1390
شماره خبر: 5539

ابلاغ اعتبار برای ساخت 35 پروژه ورزشی در البرز/ استادیوم 50 هزار نفری در کرج احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 ابلاغ اعتبار برای ساخت 35 پروژه ورزشی در البرز/ استادیوم 50 هزار نفری در کرج احداث می شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از ابلاغ اعتبار به منظور احداث 35 پروژه ورزشی از سوی ورزات ورزش و جوانان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بهروز منتقمی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال آوران استان البرز اظهار داشت: اقدامات لازم به منظور جذب پیمانکار به صورت فراخوان انجام شده است. وی از احداث 17 سالن ورزشی در قالب تخصیص این بودجه خبر داد و گفت: پنج زورخانه، استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی از جمله پروزه های این استان است. منتقمی با اشاره به احداث بزرگترین سالن ورزشی با ظرفیت شش هزار نفر در البرز عنوان کرد: این مهم نقش بسزایی در توسعه جایگاه ورزش در استان دارد. این مسئول در ادامه از ابلاغ اعتبار از سوی دولت به منظور احداث استادیوم 50 هزار نفری خبر داد و افزودک به محض تصویب احداث این استادیوم از سوی هیئت وزیران ساخت این مجموعه در مرکز البرز یعنی کلانشهر کرج آغاز می شود. وی در تشریح وضعیت این مصوبه بیان کرد: صورت جلسه احداث این استادیوم با تلاش استاندار البرز نهایی شد. منتقمی ادامه داد: امید می رود با ادامه حمایت استاندار در سفر آتی رئیس جمهور به کرج شاهد تحقق این امر باشیم.
احداث 2 استادیوم 5 هزار نفری در استان البرز
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه به احداث دو استادیوم پنج هزار نفری در نظرآباد و ساوجبلاغ اشاره کرد وگفت: اجرای برنامه های زیر بنایی و ساخت استادیوم های استاندارد از جمله برنامه های این اداره کل است. وی ادامه داد: ساماندهی استادیوم انقلاب منطبق با استانداردهای AFC از دیگر برنامه هایی است که با توجه به اخذ پروانه حرفه ای باشگاهها به منظور شرکت در لیگ باشگاههای آسیا و داشتن لیگ برتر ضروری است. این مسئول در ادامه خواستار تداوم همکاری وزارت ورزش و جوانان و اختصاص اعتبار به منظور توسعه فضاهای ورزشی استان شد. منتقمی در پایان از شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و ادراه تربیت بدنی شهرداری کرج در راستای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.
در این مراسم از 480 ورزشکار مدال آور استان البرز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود