22 اسفند 1390
شماره خبر: 5736

با حضور وزیر ورزش و جوانان، کلنگ همزمان 38 پروژه ورزشی استان به زمین زده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

با حضور وزیر ورزش و جوانان، کلنگ همزمان 38 پروژه ورزشی استان به زمین زده شد

سپیدار آنلاین: در دور چهارم سفر هیأت دولت به استان البرز، دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 38 پروژه ورزشی در سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار پیام سپیدار، دکتر عباسی در این سفر ضمن بازدید از مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر، زمینهای فوتبال، بیسبال و خوابگاه ورزشی مجموعه انقلاب کرج، و همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی و سوارکاری پارس توسعه ، از نزدیک فعالیت های این مکانها را مورد بررسی قرار داد. در این سفر که بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، انصاری فرد مدیر کل روابط عمومی، مهندس ترکاشوند مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و جمعی از روسای هیأت های ورزشی استان، ایشان را همراهی می کردند کلنگ احداث زمین گلف 60 هکتاری در منطقه ویژه ایران توسعه کیانمهر و سالن 6000 نفری در مجموعه انقلاب، همچنین کلنگ نمادین استادیوم 5000 نفری ساوجبلاغ و نظرآباد و سالن جانبازان کرج به زمین زده شد. در پایان وزیر ورزش و جوانان در کنفرانس خبری در تالار اداره کل ورزش و جوانان استان حضور یافت و به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. دکتر عباسی ابتدا ضمن تشکر از مردم وفادار و قدر شناس البرز هدف از سفر چهارم را پیگیری سفرهای قبلی و توسعه و شتاب بخشی به آن دانست و افزود : 4 سالن باستانی برای 4 شهرستان با اعتبار 10 میلیارد تومان و 19 سالن چند منظوره و چند استخر سرپوشیده برای آقایان وبانوان و سالن چند منظوره 5000 و 6000 نفره در ساوجبلاغ و کرج و سالن جانبازان از جمله طرحهای مورد اجرا است. وی ادامه داد: هدف فقط بخش دولتی نیست بلکه از بخش خصوصی نیز برای مشارکت در این امر دعوت می کنیم .
وی روند ورزش استان را با حضور بهروز منتقمی رو به رشد دانسته و نسبت به پیشرفت آن اظهار امیدواری کرد. وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم انتخاب منتقمی برای نایب رئیسی فدراسیئن فوتبال گفت: من یک حق رأی داشتم و آن هم منتقمی بود و هیچ هماهنگی مبنی بر اینکه منتقمی رأی نیاورد انجام نشده بود و اتفاقآ انتخابات بسیار خوبی داشتیم. دکتر عباسی خبر تعلیق فوتبال ایران را شیطنت بعضی از رسانه ها دانست و محرومیت حضور ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی را بی اساس خواند. وی در پایان در پاسخ به نبود سالن دوومیدانی گفت: برنامه ریزی در این زمینه در حال انجام است و در آینده نیز کلنگ ساخت این پروژه به زمین زده خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود