16 فروردین 1391
شماره خبر: 5978

سه كاراته كای استان البرز به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سه كاراته كای استان البرز به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیات كاراته استان البرز گفت : سه كاراته كای این استان به مرحله سوم اردوی انتخابی تیم ملی كاراته برای شركت در مسابقات آسیایی ازبكستان دعوت شدند.
'محمد كاظمی ' افزود: مهران یوسفی، میلاد قوامی و سعید كنعانی از استان البرز برای شركت در این اردو به شهر ارومیه از استان آذربایجان غربی اعزام شدند. وی اضافه كرد: با توجه به آموزش ها و تمرینات مستمری كه كاراته بازان استان البرز داشته اند انتظار است در این اردو و مراحل بعدی بویژه سعید كنعانی موفق شوند در نهایت در تركیب تیم ملی قرار گیرند.
وی بیان داشت: مرحله سوم اردوی تداركاتی و انتخابی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید (زیر 21 سال) كاراته از امروز به مدت پنج روز با شركت 120 كاراته كای برتر كشور برای راهیابی به مراحل بعدی به مصاف هم می روند. كاظمی اظهار داشت : این اردو زیر نظر 'علیرضا سلیمانی' سرمربی تیم ملی كاراته ایران برگزار می شود كه در نهایت 50 كاراته كا (سه ورزشكار در هر وزن) به مراحل بعدی راه می یابند. وی یادآورشد: این نفرات تا آخرین مراحل در اردو حضور دارند و در نهایت 14 كاراته كا تیر ماه امسال به مسابقات آسیایی ازبكستان اعزام می شوند. اكنون استان البرز دارای بیش از 10 هزار كاراته كا ساماندهی شده است كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود