16 فروردین 1391
شماره خبر: 6002

مشکلات کشتی البرز با افتتاح خانه کشتی به حداقل می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مشکلات کشتی البرز با افتتاح خانه کشتی به حداقل می‌رسد

نائب رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: در صورت بهره‌برداری از خانه کشتی تختی و واگذاری آن به هیئت استان برنامه‌های گسترده‌ای را برای توسعه همه جانبه کشتی البرز به اجرا در خواهیم آورد.
جواد نورمحمدی اظهار داشت: پس از تخریب مجموعه تختی، هیئت کشتی در مجموعه شهید مطهری مستقر شده است که با توجه به شرایط فیزیکی این محیط خیلی مناسب فعالیت‌های رشته‌ای چون کشتی نیست با این حال در طی این مدت دوسال سعی کرده‌ایم حداکثر بهر‌ه‌برداری را از فضای موجود داشته باشیم تا خانه کشتی جدید استان تکمیل و به هیئت تحویل شود. وی با بیان این که خانه کشتی تختی واقع در خیابان دانشکده کرج از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است گفت: این خانه کشتی در سه طبقه در حال احداث است و با توجه به فضاهای تمرینی و اداری کافی که در آن لحاظ شده می‌تواند پاسخگوی نیازهای فراوان کشتی استان در بعد سخت افزاری باشد و مشکلات موجود ما را به حداقل برساند.
نائب رئیس هیئت کشتی استان البرز در ادامه به ارائه آماری از کشتی استان پرداخت و گفت: هم اکنون نزدیک به دو هزار کشتی‌گیر به شکل سازمان یافته و مستمر در سطح استان به کشتی مشغولند و زیر نظر 180 مربی فعالیت می‌کنند در عین حال 48 باشگاه در سطح استان داریم که کشتی در آنها فعال است، همچنین45 داور که پنج نفرشان دارای درجه بین المللی هستند در استان البرز فعالیت دارند. نورمحمدی تصریح کرد: هدف هیئت کشتی استان البرز افزایش پنج برابری کشتی گیران استان البرز در قالب یک برنامه پنج ساله است و این مهم با توجه به‌ پتانسیل‌های بالای استان البرز دور از دسترس نیست.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود