18 تیر 1391
شماره خبر: 8649

تكواندو كاران پومسه استان البرز در رقابت های كشوری درخشیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 تكواندو كاران پومسه استان البرز در رقابت های كشوری درخشیدند

تكواندو كاران پومسه استان البرز در رقابت های كشوری كه به تازگی در اصفهان برگزار شد، با یك پله صعود نسبت به دوره قبلی و كسب رتبه سوم درخشیدند.
سرمربی تیم پومسه تكواندو استان البرز گفت: خودم و سید علی موسی نیا و میثم جهانی پور از استان البرز به ترتیب مدال طلا، برنز و رتبه پنجم انفرادی این رقابت ها را كسب كردیم.
' سید حسین موسی نیا ' افزود: همچنین ، سبحان یاری شیر مرد ، دانیا برزگر و محمد مولایی در بخش تیمی مدال نقره این مسابقات را از استان البرز بدست آوردند. وی اضافه كرد: این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندركاران ورزش تكواندو استان بوده كه با انجام برنامه های آموزشی و تمرین مداوم محقق شده است . وی بیان داشت: در نتیجه این رقابتها كه با حضور 350 تكواندو كار پومسه از استانهای مختلف در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار شد در مجموع تیمی تهران الف و اصفهان به ترتیب رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
موسوی نیا یادآورشد: در این رقابتها 14 تكواندو كار از استان البرز شركت داشتند كه مجتبی نظم ده به عنوان سرپرست و علی رضا پور محرر و خودم به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده داشتیم . به گفته وی ، تیم پومسه استان البرز در بخش آقایان در مسابقات كشوری سال گذشته هم كه در اصفهان برگزار شد، رتبه چهارم را كسب كرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، اكنون استان البرز با بیش از 15 هزار تكواندوكار كه نیمی از آنان را بانوان تشكیل می دهند، از قطب های تكواندو كشور محسوب می شود. همچنین استان البرز دارای 24 ملی پوش تكواندو ، 183 مربی ، 250 داور كه 16 نفر آنان رتبه بین المللی هستند، می باشد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود