26 تیر 1391
شماره خبر: 8991

مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران به پایان رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران به پایان رسید

سپیدار آنلاین: مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران در دو بخش بانوان وآقایان در مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسید.
مرحله اول مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران با حضور 162 شرکت کننده دربخش انفرادی و با شرکت 16 تیم درغالب 7 تیم بانوان و 9 تیم آقایان در بخش تیمی و در سطح استانی در ورزشگاه انقلاب برگزار شد. محمد مرادی، رئیس هیأت دو ومیدانی استان البرز گفت: مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سردارانسه مرحله دارد که اولین مرحله آن برگزار شد که به نفرات اول تا سوم هدایایی از سوی هیأت دو ومیدانی استان البرز اهداء گردید. وی افزود: در اولین مرحله مسابقات در بخش تیمی؛ تیم کرج اول، نظرآباد دوم، ساوجبلاغ سوم، آتش نشانی شهرداری کرج چهارم، بخش آسارا پنجم و مشکین دشت ششم شدند. مقام های کسب شده آقایان در رده سنی نوجوانان در ماده ورزشی 100 متر: سالار صادق پور از ساوجبلاغ اول، مهرداد بردبار از کرج دوم ومحمدرضا دیده بان از نظرآباد سوم، در ماده ورزشی 400 متر: محمدامین عبدلی از کرج اول، مهرداد بردبار از کرج دوم و سجاد عباسی از ساوجبلاغ سوم، در ماده ورزشی 1500 متر: اسماعیل قادری از کرج اول، احمدرضا سیرایی از بخش آسارا دوم و حمید حسنلو از نظرآباد سوم ودر ماده ورزشی پرش طول: هومن کاظمی از کرج اول، سالار صادق پور از ساوجبلاغ دوم و محمدرضا دیده بان از نظرآباد سوم شدند. مقام های کسب شده آقایان در رده سنی بزرگسالان در ماده ورزشی 100 متر: روح الله محمدی از آتش نشانی شهرداری کرج اول، محمدرضا وادی خیل از ساوجبلاغ دوم و عادل عبدالله زاده از کرج سوم، در ماده ورزشی 400 متر: روح الله محمدی از کرج اول، عباس توسلی از کرج دوم و علی رضا نادری از کرج سوم، در ماده ورزشی 1500 متر: نیما رشیدی از ساوجبلاغ اول، علی صیفی از مشیکن دشت کرج دوم و احمد کهن ترابی از کمالشهرکرج سوم، در ماده ورزشی پرش طول: سیدحسین قاسمی از نظرآباد اول، بهرام خواجه دائم از ساوجبلاغ دوم و مهدی مرادی از کرج سوم و در ماده ورزشی پرتاب دیسک: مهدی شهبازی از نظرآباد اول، یونس یوسف وند از کرج دوم و اسلام همتی از نظرآباد سوم شدند. مقام های کسب شده بانوان در رده سنی بزرگسالان در ماده ورزشی 200 متر: مهدیه جعفربیگلو اول، راضیه حامدی دوم و ریحانه شعبانی سوم، در ماده ورزشی 400 متر: صبا فرزادوند اول، زهرا انوشه پور دوم و یاسمن میرزا بابا سوم، در ماده ورزشی 1500 متر: آناهیتا سلطانی اول، مهرانه صفایی دوم و مهسا زارع زاده سوم، در ماده ورزشی پرش طول: غزاله سرچشمه اول، غزاله مصطفایی دوم و شهلا حسن آبادی سوم و درماده ورزشی پرتاب وزنه: لیلا فلاح نژاد اول، غزاله سرچشمه دوم وفرشته رجبعلی پور سوم شدند. محمد مرادی در پایان افزود: آقایان وبانوان در رده سنی نوجوانان که بتوانند در پایان سه مرحله مسابقات دو ومیدانی لیگ جام سرداران رکورد خوبی کسب کنند با هماهنگی هیأت رئیسه دو ومیدانی وکمیته نوجوانان برای آنان به صورت ماهیانه حقوق درنظر گرفته می شود.
لازم به ذکر است که درحال حاضر استان البرز با بیش از دو هزار دونده و 400 مربی و داور دو ومیدانی که حدود 40 درصد آنان را بانوان تشکیل می دهند درحال فعالیت می باشد و آموزش و تمرینات اصلی در سه پیست دو ومیدانی ورزشگاه انقلاب اسلامی، مجموعه ورزشی شریعتی و پیست دو ومیدانی شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود