27 تیر 1391
شماره خبر: 9041

ورزشگاه 5 هزار نفری ساوجبلاغ 11 میلیارد تومان اعتبار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزشگاه 5 هزار نفری ساوجبلاغ 11 میلیارد تومان اعتبار گرفت

سپیدار آنلاین: 11 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ اختصاص یافت.
علی حدادی گفت: 8 میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده و پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده است. حدادی افزود :این طرح از مصوبات سفر هیاْت دولت به ساوجبلاغ است که بودجه آن از محل اعتبارات ملی تاْمین شده است. وی افزود: تکمیل 9 ورزشگاه نیمه تمام این شهرستان هم در دست انجام است. وی گفت : امسال 1 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های در دست انجام اداره ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.
شهرداران هشتگرد و گلسار ساوجبلاغ معارفه شدند
شهرداران جدید گلسار و هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ در مراسم هایی جداگانه با حضور مسئولان معرفی و آغاز به کار کردند. در این آئین ها،سید مسعود بزرگ زاده به عنوان شهردار گلسار و عبدالرضا کاوری زاده به عنوان شهردار هشتگرد معرفی شدند. بزرگ زاده پیش از این ریاست نظام مهندسی ساوجبلاغ و کاوری زاده معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد را بر عهده داشتند. مدیر کل امور شهری استانداری البرز در مراسم معارفه شهردار گلسار در سالن چند منظوره این شهر گفت:خدمت صادقانه از مهمترین وظایف دستگاه های خدمات رسان است و این شهر به تلاش مضاعف مدیران منطقه ای نیاز دارد.
ساوجبلاغ 5 منطقه شهری و 70 روستا دارد.
56 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی روستایی در ساوجبلاغ اجرا شد رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ساوجبلاغ گفت: فرسودگی و هدر رفت آب علت اصلی تعویض و اجرای شبکه های جدید بود. حسین سالاری افزود:پارسال یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به بخش آبفای روستایی این شهرستان اختصاص یافت. سالاری گفت: حفر و تجهیز 17 حلقه چاه،اجرای خط انتقال بطول 10 هزار و 200 متر،ساخت مخزن بتنی با 2 هزار و 200 متر مکعب گنجایش و احداث 150 متر مکعب مخزن هوایی بخشی از طرح های سال 90 این اداره بود.
او افزود:آبفای روستایی ساوجبلاغ 32 هزار مشترک دارد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود