31 تیر 1391
شماره خبر: 9205

میزبانی از استقلال در کرج حق سایپا و هواداران این تیم است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

میزبانی از استقلال در کرج حق سایپا و هواداران این تیم است

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ساییپای البرز گفت: میزبانی از استقلال در کرج حق سایپا و هواداران این تیم است.
مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در خصوص دیدار تیم خود مقابل تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کسب یک امتیاز از تبریز برای ما با ارزش بود تیم تراکتور بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند ولی خط دفاعی تیم ما به خوبی بازی کرد و نگذاشت تراکتورسازی در خانه خود به گلی برسد.
وی ادامه داد: در دیدار برابر تراکتورسازی داور مسابقه با نشان دادن کارت های زرد اشتباه به بازیکنان ما شجاعت را از بازیکنان گرفت که امیدوارم دردیدارهای آینده اشتباهات داوری هم کمتر شود. تقوی تصریح کرد: سایپا در دیدارهای آینده بازی های بهتری را به نمایش خواهد گذاشت تیم ما نیاز به زمان دارد تا بازیکنان شایستگی های خود را در زمین نشان دهند.
سرمربی سایپا در خصوص دیدار هفته آینده تیم خود مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان استقلال باشد این میزبانی حق سایپا و هواداران این تیم است و از مسئولان ورزش استان البرز تقاضا دارم تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانیم در کرج میزبان استقلال باشیم. وی در پایان یادآور شد: بازی مقابل استقلال همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و برای سه امتیازاین دیدارمقابل آبی پوشان پایتخت قرار خواهیم گرفت.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود