1 مرداد 1391
شماره خبر: 9229

نفرات تیم ملی برای رقابتهای اسكی بزرگسالان جهان در دیزین مشخص شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نفرات تیم ملی برای رقابتهای اسكی بزرگسالان جهان در دیزین مشخص شدند

سپیدار آنلاین: با برگزاری سومین دوره مسابقات لیگ بین المللی روی چمن در دیزین كرج ، نفرات تیم ملی اسكی كشور برای شركت در مرحله مقدماتی نهمین دوره رقابت های جهانی این رشته ورزشی در رده بزرگسالان مشخص شدند.
دبیر فدراسیون اسكی اظهار داشت: مرحله مقدماتی نهمین دوره رقابت های جهانی اسكی بزرگسالان دوم شهریور ماه سال جاری در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار می شود.
' علی عمران سولقانی ' اضافه كرد: ' سید مرتضی جعفری ' ، حسین كلهر فرزند درویشعلی ' ، 'رحمت الله مقدید ' و 'حسین كلهر فرزند قربانعلی ' دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای این رقابت های جهانی هستند. وی اضافه كرد: این اسكی بازان از هم اكنون با برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر كه در پیست بین المللی دیزین برای آنان تدارك دیده شده خود را برای شركت در این رقابت ها آماده می كنند. وی یادآورشد: مرحله مقدماتی این رقابت ها در پیست بین المللی دیزین كرج به مدت دو روز و مرحله نهایی آن نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در كشور اتریش برگزار خواهد شد. سولقانی بیان داشت : با توجه به برنامه ریزی های آموزشی و تمرینی در نظر گرفته شده برای این اسكی بازان ، انتظار است در رقابت های مقدماتی در دیزین كرج و مرحله نهایی آن در كشور اتریش بتوانند رتبه خوبی را نصیب كشور كنند. به گفته وی ، سومین دوره رقابت های لیگ بین المللی اسكی روی چمن در رشته مارپیچ بزرگ ، تركیبی ( سرعت و مارپیچ كوچك) و مارپیچ كوچك به مدت سه روز طی هفته گذشته در دیزین كرج برگزار شد. وی یادآورشد: تیم اسكی روی چمن گروه بزرگسالان ایران در رقابت های جهانی این رشته كه در سال 2005 میلادی در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد ، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگار ایرنا ، اكنون در كشور 10 هزار اسكی باز در رشته ها و گروههای مختلف سنی در 15 استان صاحب اسكی ساماندهی شده اند كه 30 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود