2 مرداد 1391
شماره خبر: 9272

شهرستانها سمن های فعال را شناسایی نمایند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 شهرستانها سمن های فعال را شناسایی نمایند

سپیدار آنلاین: جلسه امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با سرپرستان ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای این استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.
در این جلسه هادی خلیلی نماینده مدیرکر در امور جوانان و سرپرستان ورزش و جوانان کرج ، نظرآباد، ساوجبلاغ ، آسارا ، اشتهارد و طالقان حضور داشتند.
هادی خلیلی نماینده مدیر کل در امور جوانان در این جلسه در جمع حاضرین گفت: سمن ها با هیاتهای ورزشی هیچ فرقی ندارند در بحث هیات به نوعی خود ما در فعالیت آنها دخیل هستیم ولی سمن ها اینطور نیستند. ما بیشتر نقش نظارتی روی سمن ها داریم ، خود سمن ها مراسم برگزار می کنند، خودشان هزینه می کنند ما فقط ناظر بر کارها و فعالیت آنها هستیم و در مواقعی هم به این عزیزان ساپرت مالی می کنیم. خلیلی ادامه داد: افرادی که دارای سن 15 تا 29 سال هستند می توانند در سمن ها فعالیت داشته باشند ، سمن ها رشد روز افزونی داشتند و فعالیت آنها گسترش یافته است و همین سمن ها در حوزه های ازدواج ، عفاف و حجاب و ... فعالیت های چشمگیری داشتند. خلیلی خاطر نشان ساخت: بحث فرهنگی باید بیش از پیش گسترش یابد، ما در خود اداره کل دیدار با امام جمعه قم ، دیدار با خانواده شهداء و ... را در حوزه ورزش داشتیم ، هیات ها می بایست کمیته فرهنگی را تشکیل دهند تا کار فرهنگی پر رنگ تر دیده شود. نماینده مدیرکل در پایان تصریح کرد: سرپرستان ادارات ورزش و جوانان شهرستانها موظف هستند تعداد سمن ها را در شهرستان خود شناسایی کنند و در بحث فرهنگی از ظرفیت آنها استفاده نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود