14 مرداد 1391
شماره خبر: 9785

ناکامی ورزشکاران ساوجبلاغ در مسابقات کشوری

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ناکامی ورزشکاران ساوجبلاغ در مسابقات کشوری

سپیدار آنلاین: مسابقات ورزش های بومی محلی قهرمانی کشور به میزبانی استان زنجان برگزار شد که ورزشکاران ساوجبلاغ در کسب مقام ناکام ماندند.
در این دوره از مسابقات 27 استان حضور داشتند که یک تیم از استان البرز به سرپرستی مسعود کرمیار و مژگان محمدی به همراه 11 ورزشکار ساوجبلاغی در مسابقات شرکت کردند. ورزشکاران ساوجبلاغی در رشته های کورس یک هزار متر، قیقاج، کشتی، مسابقات چهارگانهو سه گانه پرتاب سنگ، پرش طول، حمل پرس گندم، نشانه زنی با تیر و کمان دو شاخه، تیر اندازی با تفنگ شرکت کردند ولی به علت بالا بودن سطح مسابقات و تجربه کم شرکت کنندگان نتوانستند مقامی را کسب کنند.
6 جودوکار البرزی به اردوی تیم ملی راه یافتند
6جودو کار البرزی به اردوی تیم ملی نوجوانان جهت شرکت در مسابقات آسیایی راه یافتند. مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه سال جاری در کشور چین تایپه برگزارخواهد شد که مهدی رحمانی، محمد رضا صدیقی، سینا سلطانی، علیرضا خجسته، علی زارعی و محمد نعمتی از جمله جودوکاران البرزی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در نظر آباد
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان نظرآباد در سالن شهدای رسالت استارت خورد. مسابقات با بازی بین دو تیم والفجر و حضرت ابوالفضل استارت خورد که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به نفع تیم حضرت ابوالفضل پایان یافت و در دیدار بعدی دو تیم برادران محمدپور و شهید گروسی مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه 4 بر3 به سود تیم برادران محمدپور پایان یافت.



منبع: خبرگزاری مهر


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود