14 مرداد 1391
شماره خبر: 9794

شرمنده هواداران سایپا شدیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شرمنده هواداران سایپا شدیم

سپیدار آنلاین: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: به دلیل شکست برابر فولاد خوزستان شرمنده هواداران شدیم و باید در آینده این باخت را جبران کنیم.
رحمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار داشت: با وجود تلاش بسیاری که در هفته گذشته داشتیم، نتوانستیم مقابل فولاد خوزستان نمایشی مانند استقلال داشته و موفق به کسب پیروزی شویم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود را در این شکست مقصر می‌داند، گفت: به طور قطع وقتی یک تیم ورزشی به ویژه در فوتبال نتیجه نگرفته و با قبول 2 گل زمین را ترک می‌کند، همه بازیکنان و کادر فنی در این نتیجه‌گیری مقصر هستند. نفر شماره یک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: از سوی دیگر مسئولیت دروازه‌بان‌ها نسبت به دیگر پست‌ها بیشتر است و به همین دلیل من نیز در این نتیجه سهیم بوده و به همین دلیل شرمنده هواداران سایپا هستم. احمدی متذکر شد: البته اگر منظور این باشد که در روی گل‌های خورده مقصر اصلی بودم، چنین نیست چرا که یکی از گل‌ها از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید و گل دیگر نیز در یک ضد حمله و به صورت تک به تک با مهاجم حریف قرار گرفتم و کار بیشتری از دستم بر نمی‌آمد. وی تاکید کرد: به هر حال باید این دیدار را فراموش کرده و در کنار تلاش برای رفع نقاط ضعف، به فکر جبران در بازی‌های آینده باشیم.
داماش را در کرج شکست می‌دهیم
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به دیدار تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل داماش گیلان گفت: همه تلاش ما این است که در این بازی خانگی حداکثر امتیاز را کسب کرده و ضمن سامان دادن به وضعیت سایپا در جدول، شکست برابر فولاد را به طور کلی فراموش کنیم. احمدی تاکید کرد: با وجود نتیجه آخرین دیدار برابر نماینده استان خوزستان، این انگیزه در بازیکنان سایپا وجود دارد و به همین دلیل امیدواری بسیاری به بازی مقابل داماش داریم. وی افزود: باید در برابر این تیم از موقعیت میزبانی استفاده کرده و با پیروزی 3 امتیاز کامل را کسب کنیم. لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز هم اکنون با کسب یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی در مجموع دارای 4 امتیاز از 3 بازی نخست خود است.
این تیم باید روز دوشنبه در کرج به مصاف داماش برود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود