16 مرداد 1391
شماره خبر: 9910

نتایج مسابقات دارت استان البرز جام رمضان اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نتایج مسابقات دارت استان البرز جام رمضان اعلام شد

سپیدار آنلاین: نتایج اولین دوره مسابقات ورزش دارت استان البرز 'جام رمضان ' كه در خانه دارت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب اسلامی كرج برگزار شد، اعلام شد.
مسوول كمیته دارت استان البرز گفت : در این رقابت ها 40ورزشكار كه 10 آنان بانوان بودند در گروه سنی بزرگسالان و زیر 16 سال به مدت دو روز به صورت جداگانه با هم به رقابت پرداختند. ' بهنام نوری ' افزود: در نتیجه این رقابتها درگروه سنی بزرگسالان مهدی هوشمندان، محمد هوشمندان و پژمان منافی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی زیر 16 سال امیر علی محبی و عماد الدین مهری به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود كردند. وی اضافه كرد: آزاده غله دار ، محبوبه جعفر پور و پروانه محتشم در بخش بانوان نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را كسب كردند. نوری ، شناسایی استعدادهای برتر ، ایجاد انگیزه ، رقابت سالم و انتخاب نفرات برتر برای رقابت های كشوری را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ذكر كرد. وی بیان داشت: رقابت های كشوری دارت بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 23 شهریور ماه سال جاری به مدت دو روز برگزار خواهد شد اما مكان آن هنوز مشخص نیست. وی یادآورشد: در رقابت های كشوری سال گذشته استان البرز نتوانست رتبه ای كسب كند كه انتظار داریم در رقابت های امسال با توجه به برنامه های آموزشی و تمرینات مستمری كه داشته ایم رتبه خوبی كسب كنیم .
به گفته نوری ، اكنون حدود 200 بازیكن ورزش دارت در سطح استان البرز به آموزش و تمرین در خانه دارت استان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی كرج مشغولند كه 20 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود