17 مرداد 1391
شماره خبر: 9916

سرمربی داماش: مستحق شكست نبودیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرمربی داماش: مستحق شكست نبودیم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در دیدار مقابل سایپا مستحق شكست نبودیم و اگر كمی از موقعیت ها درست استفاده می كردیم شرایط فرق می كرد.
'امید هرندی' پس از شكست 2 بر صفر مقابل سایپای البرز در كرج افزود: سایپا در این بازی به لحاظ مالكیت توپ از ما برتر بود اما تیم ما موقعیت های خطرناك بیشتری داشت كه نتوانست از آنها استفاده كند ، تلاش می كنیم در دیدارهای بعید ایرادهای خود را برطرف كنیم. وی گفت: از بازیكنانم راضی هستم و در این بازی مستحق باخت نبودیم ، هر 2 تیم فوق‌ - العاده و جنگنده ظاهر شدند ، اگر بدشانس نبودیم و مهاجمان ما دقت می‌كردند، بازنده نمی‌شدیم. هرندی ادامه داد: تیم ما تمرینات آماده سازی خود را دیر شروع كرد و در دقایق ابتدایی تعدادی از بازیكنان به دلیل تفاوت شرایط آب و هوایی به مشكل خوردند كه خدا را شكر رفته رفته بهتر شدند و به اعتقاد من یكی از بهترین بازی های فصل را هر دو تیم انجام دادند.
وی گفت: به طور قطع با كمك عابدینی و افراد جدیدی كه به باشگاه اضافه شده اند شرایط تیم بهتر خواهد شد، تعطیلات لیگ شرایط خوبی برای آماده سازی بهتر ما بوجود خواهد آورد و تا شروع هفته هفتم به شرایط جسمانی مطلوبی دست می یابیم .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود