2 مرداد 1395
شماره خبر: 166897

زندگی نامه شهید محمدجواد صادقی اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه یادداشت

زندگی نامه شهید محمدجواد صادقی اعزامی از کرج به جنگ تحمیلی


شهید محمد جواد صادقی فرزند محمدرضا در سال 1344 در یك خانواده مذهبی در شهرك وردآورد به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و دوره راهنمایی خود را در همین شهرك گذراند.
زندگی نامه این شهید بزرگوار به شرح ذیل است: شهید محمد جواد صادقی فرزند محمدرضا در سال 1344 در یك خانواده مذهبی در شهرك وردآورد به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و دوره راهنمایی خود را در همین شهرك گذراند. برای ادامه تحصیل در دبیرستان شهید مطهری ثبت نام به عمل آورد و در سال سوم دبیرستان تحصیل كرد كه بنا بر امر امام و لبیك گویی به ندای رهبر عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در عملیات ظفرمندانه بیت المقدس جهت آزادسازی خرمشهر ندای حق را لبیك گفته و به مولایش حسین (ع) پیوست. شهید صادقی از اول انقلاب و از ابتدای نهضت در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی حضور داشت و بعد از پیروزی انقلاب در ارگان ها و نهادهای انقلابی فعالیت می كرد و از عناصر مفید در كمیته انقلاب (كه جزء اولین ارگان های انقلابی بود) شهرك وردآورد بوده و در بسیج فعالیت خود را آغاز كرد.
چه شب‌های سرد زمستانی كه از اول شب ،شام نخورده جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب از خانه خارج شده و تا ساعت چهار صبح به خانه باز نمی گشت و صبح هم عازم دبیرستان محل تحصیل خود در تهران می شد. بعد از انقلاب جهت خودسازی و بدنسازی جهت مقابله با عناصر ملحد و ضد انقلاب به ورزش در رشته رزمی ادامه داده و در این زمینه نیز پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشت. پس از آغاز جنگ تحمیلی درس را رها نمود و به فرمان امام لبیك گفته و در عملیات بیت المقدس شركت کرد و در این حمله پیروزمندانه در گرما گرم نبرد به ندای حق لبیك گفت و سرو قامتش به خزان نشست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود