3 شهریور 1390
شماره خبر: 1130

بيداري كشورهاي اسلامي ثمره راهپيمايي هاي روز قدس است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بيداري كشورهاي اسلامي ثمره راهپيمايي هاي روز قدس است

بخشدار آسارا كرج گفت: بيداري كشورهاي اسلامي ، ثمره راهپيمايي هاي انجام شده روز جهاني قدس در سالهاي گذشته است.
' محسن محمدي سيرايي ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس توسط امام راحل( ره) يكي از بزرگترين انديشه هاي جهان اسلام در آن برهه از زمان و در حال حاضر است .
وي اظهار داشت: خوشبختانه پس از گذشت 32 سال از فرمان امام ( ره) مبني بر راهپيمايي در روز جهاني قدس براي دفاع از اسلام و مظلوميت مردم فلسطين، اكنون شاهد بيداري اسلامي عليه استكبار جهاني هستيم .
وي بيان داشت : همانطوركه امام خميني (ره) در ابتداي ايجاد انقلاب اسلامي دركشور،صدور اسلام را به كشورهاي مختلف جهان در نظر داشت درحال حاضراين خواسته امام (ره) درطيف گسترده اي در حال انجام است .
وي يادآور شد: اكنون ملت ايران ثمره راهپيمايي هاي خود را در دفاع ازمردم مظلوم فلسطين و نيز گسترش نگرش اسلام رادر بين مردم جهان شاهد است.
محمدي گفت : ملت ايران همچون سالهاي گذشته ، امسال نيز در راهپيمايي روز قدس شركت كرده و يكبار ديگر با آرمانهاي امام راحل تجديد ميثاق خواهد كرد.
وي با اشاره به برگزاري تشكيل ستاد روز قدس دراين بخش افزود :دربخش آسارا به دليل پراكندگي روستاها هر ساله دو مسير جهت حضورمردم در راهپيمايي روز قدس در نظر گرفته مي شود كه امسال نيز با هماهنگي هاي انجام شده ، راهپيمايي در دو دهستان آدران و آسارا همراه با سراسر كشور برگزار مي شود.
وي گفت: همچنين به منظور حضور پرشور و به موقع مردم هماهنگي لازم با اتوبوسراني جهت اياب و ذهاب شهروندان از روستاهاي بخش انجام شده است .
سيرايي اظهار داشت: همچنين بيش از يك هزار و 500 بروشور و تراكت با موضوع انتفاضه تهيه و در اختيار اقشار مختلف قرار خواهد گرفت .
بخش آسارا با 30 هزار نفر جمعيت و56 روستا در شمال شهرستان كرج واقع شده است.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود