5 شهریور 1390
شماره خبر: 1167

روز قدس نماد آزادگي است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

روز قدس نماد آزادگي است

شهردار كلانشهر كرج گفت : روز قدس نماد آزادگي و ايستادگي در برابر استكبار و زورگويان جهان است .
'سيدعلي آقازاده ' در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس افزود: حضور ميليوني ملت مسلمان ايران در راهپيمايي اين روز بيانگر پايبندي مردم به آرمانهاي والاي امام خميني (ره) و ارزشهاي اصيل انقلاب اسلامي و شهدا است .
وي با قدرداني از حضور گسترده مردم كلانشهر كرج در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت : امروز كرجي ها در سه منطقه اين كلانشهر شامل مهرشهر، فرديس و مركز شهر آيين راهپيمايي روز قدس براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين را برگزار كردند كه اين حماسه حضور مردمي ستودني است .
آقازاده ظهار داشت: كرجي ها با حضور در راهپيمايي روز قدس ، انزجار خود را از دشمنان، رژيم صهيونيسمي و آمريكا اعلام و با مردم مظلوم فلسطين همدلي و همدردي كردند.
شهردار كلانشهر كرج يادآور شد: بيش از شش هزار كارمند ، كارگر و مديران شهرداري كرج همراه با اعضاي شوراي اسلامي شهر كرج با شركت دراين راهپيمايي با شكوه ضمن تجديد ميثاق با آرمكانهاي والاي امام خميني (ره ) ، تبعيت خود را از فرامين مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي ) اعلام داشتند.
اين مسوول افزود: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي نشانه ولايت مداري آنان و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب است.
آقازاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دولت بيان كرد: طي چند سال گذشته دولت هاي نهم و دهم اقدامات مطلوب و ارزنده اي را در شهرها و استانهاي كشور از جمله كرج انجام داده اند.
شهردار كلانشهر كرج ادامه داد: يكي از خدمات دولت هاي نهم و دهم دركرج تأسيس استان البرز بود كه خاطره اي به يادماندني را در ذهن مردم منطقه بر جاي گذاشت.
وي با اشاره به اينكه فرا رسيدن هفته دولت، فرصتي براي قدرداني از تلاش هاي ارزنده دولتمردان است، گفت: در واقع دولت نقش ويژه و بسزايي در تحقق اهداف مديريت شهري دارد.
اين مسوول با اشاره بر لزوم مشاركت در توسعه و آباداني شهرها افزود: در اين زمينه دولت بايد شهرداري ها را كه دستگاه خدمت رسان به شهروندان هستند، همياري كند هر چند تاكنون نيز چنين بوده است .



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود