3 شهریور 1390
شماره خبر: 1135

شهروندان در روز جهاني قدس با پليس همكاري لازم را داشته باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

شهروندان در روز جهاني قدس با پليس همكاري لازم را داشته باشند

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استانهاي تهران و البرز از شهروندان درخواست كرد به منظور برگزاري هرچه باشكوه تر راهپيمايي روز جهاني قدس، با مأموران راهنمايي و رانندگي همكاري لازم را داشته باشند.
سرهنگ 'حبيب كمالوند' افزود: اين همكاري موجب روان سازي ترافيك و زمينه ساز حضور هر چه بيشتر مردم خداجوي استانهاي تهران و البرز در راهپيمايي روز جهاني قدس در حمايت از قيام و انتفاضه مردم فلسطين و اعلام انزجار از رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: حضور ميليوني مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس مي طلبد كه محدوديت هاي ترافيكي در مسيرهاي راهپيمايي در نظر گرفته شود.
وي تصريح كرد: براين اساس ، تردد و توقف تمام وسائط نقليه در مسيرهاي اصلي راهپيمايي از ساعت هفت صبح روز جمعه چهارم شهريورماه جاري تا پايان مراسم ممنوع است و چنانچه توقف خودرويي در نظم راهپيمايي خلل ايجاد كند با جرثقيل به پاركينگ منتقل و با راننده متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.
كمالوند ،همچنين ضمن درخواست از شهروندان براي استفاده از وسائط نقليه عمومي براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت: با توجه به تجربه سنوات گذشته و حضور حداكثري مردم در راهپيمايي اين روز استفاده از خودروهاي شخصي مشكلاتي را از قبيل كمبود محل پارك و افزايش ترافيك به همراه دارد .
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: محدوديت ها و قوانين ترافيكي روز جهاني قدس فقط براي خودروها نبوده و از تردد موتورسيكلت ها نيز در مسيرهاي راهپيمايي جلوگيري خواهد شد.
كمالوند همچنين از شهروندان خواست ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به توصيه هاي پليس نيز توجه خاص داشته باشند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود