3 شهریور 1390
شماره خبر: 1141

تقدیر رهبر از رئیس جمهور افتخاری بزرگ برای دولت است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تقدیر رهبر از رئیس جمهور افتخاری بزرگ برای دولت است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر بیانیه صادر کرد: هفته دولت سالروز شهادت مردان بزرگ، صالح، صادق و پیرو خط امام (ره) به نام شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است.
شهدایی که در مکتب شیعه تلمذ کرده و به نیکی راه و رسم صداقت، ساده زیستی، تلاش و مجاهدت فی سبیل الله را بنا نهادند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در طول سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ارائه خدماتی ارزنده و شایسته در تمامی سطوح ملی و بین المللی درعرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و اقتصادی به نیکی درخشیده است.
دولت نهم و دهم نیز به تاسی از امام خمینی (ره) و دولت شهیدان رجایی و باهنر با تبعیت از ولی فقیه خدمات گسترده ای را به مردم ایران زمین از روستانشینان تا ساکنین کوه های سربه فلک کشیده این سرزمین ارائه داده است.
افزایش ظرفیت دانشگاه ها، خدمات ریلی و جاده ای، آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم از جمله این خدمات و اقدامات ارزشمند به شمار می رود.
این دولت همچنین در عرصه سیاست داخلی و خارجی با پیش گرفتن سیاستی فعالانه سعی در تحقق و برآوردن انتظار مردم آزادیخواه جهان و ملتهای مسلمان از انقلاب اسلامی نموده است.
بر این اساس و به یمن خدمات ارزشمند دولت های نهم و دهم، مقام معظم رهبری به دفعات تلاش های بی وقفه شخص رئیس جمهور و دولت را مورد تشویق و حمایت خود قرار داده و این افتخاری است که پیش از این نصیب دولت های دیگر نشده بود.



منبع : روباط عمومي اداره ارشاد اسلامي استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود