4 شهریور 1391
شماره خبر: 10610

پیام تبریک اکبریان به مناسبت هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک اکبریان به مناسبت هفته دولت

سپیدار آنلاین: بسمه تعالی
اگر با مقام و قدرتی که داری دچار تکبر و یا خود بزرگ بینی شدی به بزرگی حکومت پرودگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشی نجات می دهد و تندروی تو را فرو می نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلی باز می گرداند.
فرازی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر
درتاریخ هر ملت فراز و نشیب های تلخی و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت سازنده فرهنگ آن ملت است.در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام ،رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند و فصلی ار شهادت نامه را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشودند. در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی،اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند و دولت با توجه به وصیت نامه سیاسی- الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهمتری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.خواسته مردم از دولت و نظام اسلامی ریشه کن کردن بی عدالتی و ایجاد بستری سالم برای تقسیم عادلانه و فرصت ها و اجرای عدالت اجتماعی در عرصه های گوناگون است . دولت در جمهوری اسلامی در خدمت ملت است و هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی است. هفته اول شهریورکه به نام ویاد شهیدان والا مقام رجایی و با هنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی میهن اسلامیان تبریک می گوییم.
توفیق سعادت و بهروزی این عزیزان را در سایه سار عنایت حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته مسلئت می نمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود