6 شهریور 1390
شماره خبر: 1197

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كرج منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كرج منصوب شد

روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز اعلام كرد: طي حكمي از سوي مديركل ، 'حسين زودبين' به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كرج منصوب شد.
عليرضا عسگري سرپرست سابق اين اداره به عنوان مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز منصوب شد.
'قادر آشنا' در مراسم معارفه سرپرست اداره ارشاد اسلامي شهرستان كرج با گراميداشت هفته دولت و با تاكيد بر زنده نگه داشتن ياد و نام شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: اميدواريم همه ما بتوانيم در ساده زيستي، قناعت و تلاش بي وقفه در زندگي رهرو اين عزيزان باشيم.
وي گفت: ما به عنوان يك سازمان فرهنگي بايد فرهنگ اداري را در جامعه ترويج داده و آن را در اولويت ويترين كاري خود قرار دهيم .
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز در تعريف فرهنگ اداري افزود: به وقت حاضر شدن سر كار ، بزرگ دانستن و تكريم ارباب رجوع ، انجام كارهاي هر روز به صورت كامل و دقيق و جلوگيري از به تعويق انداختن آن از ويژيگي هاي بارز فرهنگ اداري است.
وي تصريح كرد: مدير توانمند به كسي گفته مي شود كه بتواند با كمترين امكانات و با بودجه كم بيشترين ميزان بازدهي را داشته باشد و اميدواريم مديران ما بتوانند با شرايط سخت و بهره گيري از پتانسيل ها بر اين شرايط غلبه كنند.
گفتني است حسين زودبين پيش از اين به عنوان مشاور جوان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و كارشناس مسوول نمايش اين اداره كل فعاليت داشته است.


منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود