6 شهریور 1390
شماره خبر: 1204

دعوت راه و ترابری البرز از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه ها

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

دعوت راه و ترابری البرز از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه ها

مدیرکل راه و ترابری استان البر گفت: این اداره کل از سرمایه گذاران برای کمک به اجرای پروژه ها و مشارکت و سرمایه گذاری دعوت می کند.
علی اصغر رضوی ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی افزود: در زمینه های مختلف مرتبط با راه و ترابری استان البرز لازم است پروژه های مهمی اجرا شود که این امر از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی ادامه داد: راه و ترابری استان البرز برای اجرای این پروژه ها برنامه ریزی هایی انجام داده و فعالیتها بر اساس این برنامه ها انجام می گیرد.
این مسئول اضافه کرد: راه و ترابری البرز از همه سرمایه گذارانی که مایل به کمک به اجرای پروژه های راه و ترابری و مشارکت در این خصوص هستند، دعوت به همکاری می کند.
مدیرکل راه و ترابری البرز گفت: مقوله راه در استان البرز از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است که این امر، ضرورت اجرای پروژه های مفید و موثر راه و ترابری در این استان را بیش از پیش آشکار می کند.
رضوی اضافه کرد: استان البرز شامل چهار شهرستان کرج، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد است و اجرای پروژه های راه و ترابری و راه روستایی و شهری در همه این شهرستانها با همکاری دستگاه های ذیربط دنبال می شود.
مدیرکل راه و ترابری البرز یادآور شد: همکاری با سرمایه گذاران از مهمترین برنامه های راه و ترابری استان البرز است و زمینه های مورد نیاز این امر با همکاری بخشهای ذیربط فراهم می شود.
رضوی گفت: پروژه های مهمی در استان البرز در خصوص راه و ترابری دنبال می شود که اجرا و تکمیل آنها بسیاری از مشکلات را حل می کند و مانع به وجود آمدن مشکلات جدید می شود.
این مسئول اظهار داشت: به عنوان مثال پروژه های مهمی در آسارا اجرا می شود و با توجه به اهمیت ملی جاده چالوس، اجرای این پروژه ها اهمیت فراوانی پیدا می کند.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود