6 شهریور 1390
شماره خبر: 1205

کشف پنجاه هزار حلقه سی دی غیر مجاز/انهدام 5 باند مهم مواد مخدر

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

کشف پنجاه هزار حلقه سی دی غیر مجاز/انهدام 5 باند مهم مواد مخدر

فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز در جمع خبرنگاران از کشف پنجاه هزار حلقه سی دی غیر مجاز و انهدام 5 باند بزرگ مواد مخدر توسط عوامل انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سردار "علیرضا اکبرشاهی" ظهر یکشنبه در نشست خبری خود که به مناسبت کشفیات جدید انواع مواد مخدر، مکملهای غیر مجاز نیروزا، مشروبات الکی و ... برگزار شده بود، همچنین از رشد 70 درصدی کشفیات تجهیزات ماهواره خبر داد و با اعلام خبر فوق اظهار داشت: کشف 90 میلیارد ریال اقلام قاچاق توسط عوامل انتظامی استانهای تهران و البرز منجر به تشکیل 234 پرونده در محاکم قضایی شده است که 850 نفر نیز در ارتباط با این پرونده ها بازداشت شده اند. همچنین 296 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین در جریان کشف اقلام قاچاق توقیف شده اند که سیر قانونی آنها در حال سپری شدن است.
فرمانده انتظامی استانهای تهران و البرز، مقابله با آسیب های اجتماعی را از الویتهای اساسی این فرماندهی برشمرد و اظهار داشت: این پروسه با مشارکت پلیس و شهروندان شکل بهتری به خود خواهد گرفت و نتایج و آثار بهتری نیز به دنبال دارد.
وی از کشف یک تن انواع مواد مخدر و انهدام 5 باند بزرگ مواد مخدر خبر داد و گفت: تاکنون 11 نفر در این زمینه بازداشت شده اند و تحقیقات پلیس ادامه دارد. در یکی از باندها بالغ بر 280 کیلوگرم کراک و هروئین کشف شد که عملیات پلیس با محور گزارش های مردمی صورت گرفت.
سردار اکبرشاهی ادامه داد: در باندی دیگر، آنان قصد داشتند مواد مخدر را در پوشش کالای تجاری وارد استان کنند و برای این منظور، کارگاهی نیز برای بارگیری مواد اجاره کرده بودند که با هوشیاری پلیس و تعقیب قضایی آنان، باند اصلی و همراهان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شدند.
به گفته این مسئول، بالغ بر 260 کیلوگرم کراک و 220 گرم هروئین از محل کارگاه این باند کشف و ضبط شده است.
وی به آمار کشفیات مواد مخدر فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: بالغ بر 3.5 تن انواع مواد مخدر در چنج ماهه نخست سال جاری کشف و ضبط شده است که انهدام 15 باند مهم و دستگیری 1300 نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر را در پی داشته است. همچنین 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سبک و سنگین و دو قبضه سلاح نیز توقیف و ضبط شده است.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود