19 شهریور 1391
شماره خبر: 11357

950 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری در البرز کشف و ضبط شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

950 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری در البرز کشف و ضبط شد

سپیدار آنلاین: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف و ضبط 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
امیر احمدعلی گودرزی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از عملکرد موفق ناجا در مبارزه با مواد مخدر در استان البرز خبر داد. وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شده که از این مقدار 669 کیلوگرم تریاک، 187 کیلوگرم حشیش، 67 کیلوگرم شیشه و مابقی هروئین، مورفین و سایر مواد مخدر بوده است. وی اظهار داشت: در این رابطه پنج هزار و 456 پرونده تشکیل شده و شش هزار و 390 نفر دستگیر شده اند. امیر گودرزی تصریح کرد: از آمار دستگیر شدگان در خصوص مواد مخدر، 176 نفر قاچاقچی، 56 نفر حمل کننده و 425 نفر نگهدارنده مواد مخدر بوده اند. وی گفت: در این رابطه 15 باند قاچاق شناسائی و منهدم شده است.
کشف کالای قاچاق با ارزش بالغ بر 53 میلیارد ریال در البرز
فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص کالای قاچاق و کشف و ضبط آن در استان در چند ماهه گذشته از سال گفت: از ابتدای سال تاکنون 53 میلیارد و 457 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است. وی اظهار داشت: در این خصوص 361 نفر دستگیر و 113 خودرو سبک و سنگین توقیف شده است.
شناسائی خودروهای حامل مشروبات الکلی در اتوبان کرج – قزوین
امیر گودرزی در مقوله مبارزه با کالای قاچاق از شناسائی شش خودروی حامل انواع مشروبات الکلی در اتوبان کرج – قزوین و دستگیری حاملان آن در بامداد پنج شنبه خبر داد. وی تصریح کرد: این شش ماشین انواع مشروبات الکلی در مقدار زیادی را در خودروها جاسازی کرده و خودروهای خود را مجهز به سیستم دفاعی در مقابل پلیس کرده و همه افراد مسلح بوده اند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران ناجای استان شناسائی و دستگیر شده اند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود