12 شهریور 1390
شماره خبر: 1302

چهار شرکت بازرسی جوش تایید صلاحیت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

چهار شرکت بازرسی جوش تایید صلاحیت شدند

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران از تایید صلاحیت چهار شرکت بازرسی جوش خبر داد و این امر را در راستای امر ارتقای کیفیت و استانداردسازی دانست.
محمدحسین کلانترمعتمدی افزود: دومین جلسه کمیته تایید صلاحیت مراکز بازرسی جوش در شهریورماه جاری با حضور مسئولان مربوطه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.
وی ادامه داد: نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمنهای تخصصی نیز در این جلسه که در محل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد، حضور داشتند.
این مسئول گفت: در این جلسه صدور و تجدید گواهینامه های مراکز بازرسی جوش ذکر شده بر اساس روش اجرایی "تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد موسسات صدور گواهی صنعت جوش" به شماره 31/142/ر، گزارشها و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت عنوان کرد: در نهایت با صدور گواهینامه برای سه مرکز و تجدید گواهینامه برای یک مرکز بازرسی جوش به شرح زیر موافقت شده است:
صدور گواهینامه شرکت کاوش اندیشه رستگار در زمینه های " بازرسی جوش و انجام آزمایشهای غیر مخرب PT,VT,MT,UTدر سازه های فلزی صنعتی و ساختمانی".
صدور گواهینامه شرکت ایمن آزمای شرق در زمینه های " بازرسی جوش و انجام آزمایشهای غیر مخرب PT,VT,MT,UT& RTIدر سازه های فلزی صنعتی".
صدور گواهینامه شرکت ناظران دقیق آرمان در زمینه های "بازرسی جوش و انجام آزمایشهای غیر مخرب VT,MT,UT,PTدر سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی".
تجدید گواهینامه شرکت آریا آزمون صنعت در زمینه های "بازرسی جوش و انجام آزمایشهای غیر مخرب VT,MT,UT,PT&RTدر سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی".





منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود