13 شهریور 1390
شماره خبر: 1318

ظرفيت‌هاي تعاونگران البرزي معرفي مي‌شود‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ظرفيت‌هاي تعاونگران البرزي معرفي مي‌شود‌

مديركل تعاون استان البرز از معرفي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي تعاونگران البرزي همزمان با هفته تعاون در اين استان خبر داد.
عيلرضا جوانمردي بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اين راستا با برپايي نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و برگزاري نشست‌ با تعاونگران اقدام اساسي در جهت معرفي توانمندي‌ها و ظرفيت تعاونگران در اين استان انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: در اين هفته سعي خواهد شد با برگزاري ده‌ها برنامه در زمينه تعاون عملكرد و اقدامات اين سازمان در البرز به مردم شناسانده شود.
اين مسئول برگزاري نشست تعاونگران با مسئولان بانك توسعه تعاون و اتاق تعاون، ديدار منتخبان تعاوني‌ها با استاندار، برگزاري همايش نقش تعاونگران استان البرز در سال جهاد اقتصادي و جشنواره تجليل از تعاوني‌هاي برتر استان را از جمله برنامه‌هايي عنوان كرد كه در هفته تعاون در البرز برگزار مي‌شود.
وي در ادامه سخنان خود از بهره‌برداري طرح‌هاي تعاون در اين استان خبر داد و گفت: با تمهيدات انديشيده شده در هفته تعاون 18 طرح تعاوني در بخش‌هاي مختلف در اين استان به بهره‌برداري مي‌رسد.
جوانمرد بهره‌برداري از بخش‌هاي تعاون را در اين استان مهم ارزيابي كرد و گفت: بخش‌هاي توليدي، خدماتي، توزيعي و مسكن از جمله طرح‌هايي است كه در هفته تعاون و با اعتباري بالغ بر يك هزار و 457 ميليارد ريال در البرز به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي تأكيد كرد: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها اشتغالزايي نيز در اين زمينه‌ها ايجاد مي‌شود و جوانان جوياي كار به سمت محيط‌هاي كار سوق داده مي‌شوند.
به گفته مديركل تعاون استان البرز در حال حاضر 2 هزار و 720 شركت تعاوني در استان البرز به ثبت رسيده است.
جوانمردي اظهار داشت: براساس برآوردهاي انجام شده، اين تعداد تعاوني به ثبت توانسته‌اند براي 124 هزار و 622 نفر اشتغالزايي ايجاد كنند.
وي درپايان رفع مشكلات تعاونگران و سوق دادن آنان به سمت پيشرفت را مهم ارزيايي كرد و گفت: بايد تمهيدات لازم به منظور رفع مشكلات تعاوني‌ها با هدف كاهش نرخ بيكاري در اين استان انديشيده شود.
هغته تعاون از فردا آغاز و تا 19 شهريور ماه ادامه دارد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود