14 شهریور 1390
شماره خبر: 1353

تجمیع نهادهای فرهنگی اصلی ترین هدف نمایشگاه کتاب البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تجمیع نهادهای فرهنگی اصلی ترین هدف نمایشگاه کتاب البرز است

معاون فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرج، پیرامون برگزاری دومین نمایشگاه کتاب استان البرز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه همیاری نهادهای فرهنگی، تجمیع پتانسیل ها و پرهیز از اقدامات جزیره ای نهادها در راستای حرکتی فرهنگی، گروهی استان البرز با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است تا در فضایی مناسب و با بهره وری از خرد جمعی این کار عظیم و فرهنگی انجام شود.
حسین امیدیان در ادامه اظهار داشت:با الگوبرداری از نمایشگاه بین المللی کتاب، مسئولین فرهنگی البرز سعی دارند اقدامات مناسبی در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب البرز انجام داده و اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان را به این امر مهم تشویق و ترغیب نمایند.
وی همچنین یادآور شد:نهادهای فرهنگی باید اقدامات لازم را در راستای فرهنگ سازی مطالعه و کتابخوانی انجام دهند تا شهروندان در فضایی مناسب و سرشار از آرامش این کار فرهنگی را انجام دهند.
امیدیان قراردادن کتاب در سبد کالای خرید خانوار را اصلی ترین وظیفه نهادهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: هم اکنون کشور ما در سرانه مطالعه و کتابخوانی از دیگر کشورها عقب بوده و در این زمینه نیازمند پیشرفت هستیم.
معاون فرهنگی شهرداری کرج در پایان تأکید کرد: امید است با برنامه ریزی ها و اقدامات مطلوبتر در برپایی نمایشگاه کتاب البرز ، بتوانیم حرکتی فاخر و کارآمد و شایسته انجام داده و فرهنگ کتابخوانی را بویژه در میان جوانان تقویت نمائیم.




منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود