15 شهریور 1390
شماره خبر: 1388

قرآن مجيد كتاب و كلامي ماندگار و معجزه جاويد است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

قرآن مجيد كتاب و كلامي ماندگار و معجزه جاويد است

نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرج گفت: قرآن مجيد ، ماندگارترين كلام نوشتاري و كتابي است كه معجزه جاويد خدواند محسوب مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين 'محسن كازروني' شامگاه دوشنبه در آيين گشايش دومين نمايشگاه كتاب البرز افزود: هيچ اعجازي در عالم مثل قرآن نيست، قرآن كتاب زندگي و انسان سازي است و ماندگاري هميشگي نسبت به كتابهاي ديگر دارد.
وي اظهار داشت: تمام كارهاي هنري تاثيرگذار قابل تقديرند ، ولي هيچ اثري ماندگارتر و تاثيرگذارتر از كتاب نوشتاري وجود ندارد بطوريكه تاكنون يك انديشمند ديده نشده كه براي تعمق به وسايلي همچون اينترنت رجوع كند در حاليكه منابع قابل دسترس براي افراد سطحي اينگونه وسايل هستند.
كازروني با اشاره به نقش سازندگي كتاب ، درعين حال آن را گاه مخرب نيز دانست و گفت: اكثريت اهل قلم انسانهايي آزاده و فكور هستند و يك نويسنده فردي معمولي نيست بلكه اهل فكر ، وجدان و خرد است.
وي تاكيد كرد: شرافت و تقدس كتاب همواره بايد مدنظر اهالي قلم و نويسندگان به ويژه قشر فرهيخته و عالم جامعه قرار گيرد تا جز به آنچه مورد رضاي حق تعالي است قلم نزند و كتاب ننويسند و همواره در رابطه با احياي ارزشهاي الهي و انساني قدم بردارد و با قلم خود جوانان را از انحراف ها و كجروي ها محافظت و آينده اي روشن را ترسيم كرده و سعادت دنيا و آخرت را براي آنها به ارمغان آورد.
امام جمعه كرج اظهار اميدواري كرد: استان البرز مهد علم و دانش شود كه اين امر با همت و تلاش مسوولين ميسر خواهد شد.
گفتني است دومين نمايشگاه كتاب استاني البرز از 14تا 20شهريور ماه و از ساعت 15الي 22در محل برگزاري نمايشگاههاي كرج واقع در ضلع جنوبي ميدان امام خميني (ره) اين شهرستان در معرض ديد علاقمندان قرار دارد.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود