17 شهریور 1390
شماره خبر: 1432

تمديد مهلت نام‌نويسي در مسابقه‌هاي قرآن كريم البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تمديد مهلت نام‌نويسي در مسابقه‌هاي قرآن كريم البرز

معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه البرز گفت: مهلت نام نويسي علاقمندان به شركت در سي و چهارمين دوره مسابقه‌هاي قرآن كريم اين استان تا پايان شهريورماه تمديد شد.
جليل مسگري افزود: تمديد نام‌نويسي به دليل استقبال براي شركت در اين مسابقه‌ها انجام شده و علاقمندان مي‌توانند از طريق آدرس اينترنتي www.alborz.Quraniran.ir نام‌نويسي كرده و يا با مراجعه حضوري به ادارات اوقاف محل سكونت خود با در دست داشتن مدارك مورد نياز اقدام به نام‌نويسي كنند.
وي اظهار داشت: قبل از اين مهلت نام‌نويسي علاقه‌مندان به شركت تا پايان ماه مبارك رمضان اعلام شده بود.
مسگري گفت: اين مسابقه‌ها در دو مقطع شكوفه‌ها (زير 16سال) و بزرگسالان (بالاي 16سال) و در دو بخش خواهران و برادران در تمامي رشته‌ها برگزار خواهد شد.
وي افزود: برگزاري مسابقه‌هاي مرحله شهرستاني در تمامي شب‌ها و مقاطع در دهه كرامت خواهد بود كه در محل هر شهرستان برگزار مي‌شود.
مسگري يادآور شد: مسابقه‌هاي مرحله استاني مركز استان و به صورت متمركز در يكي از روزهاي 10آبان ماه تا پنجم آذرماه (دهه ولايت) برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه البرز تاكيد كرد: برگزاري مسابقه‌هاي قرآني در راستاي سياست‌هاي كلي سازمان اوقاف و امور خيريه و به منظور ايجاد فضاي قرآني در سطح استان و افزايش شور و نشاط معنوي در ميان جوانان و نيز ايجاد رقابت سالم در بين جوانان و نوجوانان با حضور در مسابقه‌هاي قرآن برگزار مي‌شود.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني http//alborz.awqaf.irمراجعه كنند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود