17 شهریور 1390
شماره خبر: 1436

سرنوشت پژاك درس عبرتي براي ضد انقلاب‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

سرنوشت پژاك درس عبرتي براي ضد انقلاب‌

نماينده مردم كرج در مجلس تاكيد كرد: سرنوشت شوم و حقيرانه گروهك تروريستي پژاك درس عبرتي براي تمام گروهك‌هاي ضدانقلاب است.
عزيز اكبريان اظهار داشت: ايران اسلامي به حدي از اقتدار رسيده است كه احدي قدرت تعرض و عرض‌اندام در برابر نيروهاي نظامي كشورمان را نداشته و نخواهد داشت.
وي تصريح كرد: برخي از گروهك‌هاي تروريستي وقتي با رافت و سعه‌ صدر نظاميان و حافظان امنيت ايران اسلامي روبرو مي‌شوند، تصور مي‌كنند ايران توانايي حفاظت از منافع خود را ندارد.
اين مسئول خاطرنشان كرد: تصور ناتواني نيروهاي نظامي كشور به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در برابر ضد انقلاب‌ داخلي و دشمنان خارجي، يك خيال خام و از روي سادگي و خوش‌باوري است.
اكبريان در بخش ديگري از سخنان خود به تحركات كوركورانه گروهك تروريستي پژاك در مرزهاي غربي كشور اشاره كرد و گفت: در ابتدا تروريست‌ها با حمايت آشكار كشورهاي غربي به مرزهاي ايران نفوذ كرده و اقدامات كوري عليه هموطنانمان انجام دادند.
وي افزود: در اين زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و مرزبان‌هاي كشورمان به آنها فرصت يك ماهه داد و اميدوار بوديم گروهك تروريستي پژاك عاقلانه رفتار كرده و از اين فرصت براي رهايي از سرنوشتي كه در انتظارش است، استفاده كند.
نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: پس از پايان ماه مبارك رمضان و فرصت يك ماهه به گروهك پژاك، حملات قاطع سپاه عليه تروريست‌ها آغاز شد و امروز تروريست‌ها و حاميان آنها از مرزهاي ايران اسلامي فراري شده‌اند.
وي تاكيد كرد: سرنوشت شومي كه تروريست‌هاي عضو گروهك پژاك گرفتار آن شده‌اند، درس عبرتي براي تمام ضد انقلاب‌ها است.
اكبريان گفت: پاسخ سپاه به تحركات تروريست‌ها به اندازه‌اي قاطعانه و كوبنده بود كه فرصت رهايي نيافته و پس از چند ساعت درخواست آتش‌بس دادند.
وي با تاكيد بر اينكه سرنوشت شوم پژاك درس عبرتي براي تمام ضد انقلاب‌ها و دشمنان داخلي و خارجي جمهوري اسلامي ايران است، گفت: مدافعان ايران اسلامي در ارتش و سپاه و حتي نيروهاي مردمي هر تهديدي را با قدرت تمام و كوبنده پاسخ مي‌دهند.
اكبريان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا سپاه بايد درخواست آتش‌ بس تروريست‌هاي عضو پژاك را بپذيرد؟ گفت: آنها در منطقه بوده و به طور كامل بر اوضاع مسلط هستند.
وي در پايان تاكيد كرد: بنابراين فرماندهان سپاه به دليل اشرافي كه بر موضوع دارند، بايد در اين زمينه اظهار نظر كرده و تصميم‌گيري كنند و به طور قطع تصميم آنها مورد قبول مردم قرار خواهد گرفت.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود