17 شهریور 1390
شماره خبر: 1451

تعامل بین متولیان فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تعامل بین متولیان فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می کند

معاون حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعامل بین متولیان فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می کند.
ولی محمد درینی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به رسالت سنگین بخش حراست در فعالیت های دستگاه های فرهنگی کشور گفت: بخش حراست با حفظ امنیت محیط کار، حفاظت از IT و فراهم آوردن امنیت برای فعالیت کارمندان، نقش به سزایی در پیشبرد اهداف دستگاه ها و سازمان های فرهنگی کشور ایفا می کند.
وی توجه به فرهنگ در تمامی حوزه ها را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به اهمیت بخش فرهنگ در دولت نهم و دهم ضرورت فعالیت در این حوزه بیش از پیش احساس می شود.
درینی در ادامه افزود: از آنجایی که حوزه فرهنگ با فکر و اندیشه افراد به خصوص جوانان ارتباط تنگاتنگی دارد رسیدن به اهداف این حوزه در کوتاه مدت امکان پذیر نبوده و مستلزم سپری شدن زمان است.
معاون حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که متولیان و فعالان فرهنگی کشور ار گستردگی زیادی برخوردار هستند، برای رسیدن به اهداف این حوزه تعامل بین آن ها، برنامه ریزی دقیق برای انجام فعالیت ها و جلوگیری از انجام موازی کاری ضروری احساس می شود.
وی در پایان کمک به تولید فکر را یکی از رسالت های بزرگ حوزه فرهنگ کشور برای رسیدن به رشد و توسعه معرفی کرده و از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به عنوان سفیران فرهنگی استان البرز که نقش به سزایی در تحقق این هدف ایفا می کنند نام برد.
در این مراسم اکبر عالمیان طی حکمی از سوی عباس انجم شعاع مشاور وزیر و مدیر کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز منصوب شد.



منبع : خبرگزراي مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود