24 تیر 1391
شماره خبر: 8851

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در البرز

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برنامه‌ها و طرح‌های دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در این استان باید به صورت واحد و هماهنگ اجرا شود.
مجتبی ابراهیمی اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب به اصول و ارزش‌های ملت ایران به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است. وی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید همه توان فرهنگی و هنری کشور برای مقابله با تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمن بسیج شود و تنها در این صورت است که می‌توانیم از اصول و آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب حراست کنیم. مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه چندین دستگاه در کشور وظائف فرهنگی و هنری بر عهده دارند، گفت: عملکرد همه این نهادها ارزشمند است و می‌دانیم که مدیران و کارکنان آنها با ایمان و با نیت خیر فعالیت‌هایی را در چارچوب وظائف و اختیارات خود انجام می‌دهند. ابراهیمی تاکید کرد: تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی امور فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن لازم و ضروری است و وزارت ارشاد و ادارات کل استانی در حد توان و مقدورات از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها حمایت کرده و این مسیر را ادامه خواهیم داد.
نباید در حوزه فرهنگی موازی‌کاری کرد
وی متذکر شد: اما در این مسیر باید به یک نکته مهم توجه داشت و آنهم این است که نباید در مسائل مختلف به ویژه موضوعات فرهنگی موازی کاری انجام شود. مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: موازی‌کاری در این بخش ضمن از به هدر دادن نیروها و توان کشور، در بسیاری از موارد نتیجه‌ بخش هم نخواهد بود. ابراهیمی تاکید کرد: بنابراین لازم است که طرح‌ها و برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در استان البرز انجام می‌شود، از یک چارچوب واحد و مسنجم برخوردار بوده تا اثر بخشی بهتری داشته باشد. وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع در این مسیر وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آمادگی همکاری و تعامل با همه دستگاه‌های متولی این امور را داشته در گذشته نیز نشان داده‌ایم که حوزه فرهنگ از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.



منبع:خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود