20 شهریور 1390
شماره خبر: 1504

تجهيز ناوگان شهرداري كرج به جاروب‌هاي مکانیزه

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تجهيز ناوگان شهرداري كرج به جاروب‌هاي مکانیزه

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تجهیز ناوگان خدمات شهری این شهرداری به جاروب‌های مکانیزه خبر داد.
علی اصغر کمالی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تجهیز این ناوگان به جاروب‌های مکانیزه 25 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: به منظور تسریع در امر خدمات‌رسانی خرید جاروب مکانیزه در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
این مسئول ادامه داد: در این راستا 10 دستگاه جاروب مکانیزه به ارزش 25 میلیارد ریال توسط شهرداری کرج خریداری شد.
وی بیان کرد: بی‌شک بهره‌گیری از دستاوردهای نوین در عرصه خدمات شهری بستر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را بیش از پیش فراهم می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه از بهره‌برداری آب‌نما و المان میدان والفجر و میدان رستاخیز خبر داد و گفت: المان‌ها به عنوان نمادهای مهم شهری از جمله بناهای مهم در طراحی معماری و شهری محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به هویت فرهنگی به کار رفته در المان‌های شهری بیان کرد: توجه به این مهم در ساخت المان‌های موجود مورد توجه قرار گرفته است.
کمالی‌زاده ادامه داد: در این راستا المان میدان والفجر در منطقه 9 و آبنمای میدان رستاخیز در منطقه 7 امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول افزود: المان میدان والفجر با استفاده از چهار افکت، نورپردازی و تعبیه آبشار یکی از المان‌های زیبای شهری در کرج است.
وی ادامه داد: همچنین آب‌نمای میدان رستاخیز به صورت آبراه طراحی شده است.
کمالی‌زاده از نصب المان در میدان الغدیر منطقه 5 خبر داد و عنوان کرد: همچنین المان "علی ولی الله" میدان الغدیر در منطقه 5 به ارتفاع 12 متر با بهره‌گیری از فضاسازی و نورپردازی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول گفت: برای ساخت این المان‌ها در مجموع 6 میلیارد ریال هزینه شده و عملیات ساخت این طرح‌ها طی مدت 9 ماه عملیاتی شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در پایان یادآور شد: برای افتتاح این طرح‌ها در مجموع 31 میلیارد ریال هزینه شده است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود