22 اسفند 1390
شماره خبر: 5739

70 پاکبان و تلاشگر عرصه خدمات شهری شهرداری کرج تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

70 پاکبان و تلاشگر عرصه خدمات شهری شهرداری کرج تجلیل شدند

سپیدار آنلاین: با برگزاری مراسمی 70 نفر از تلاشگران عرصه خدمات شهری شهرداری کرج تجلیل شدند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، معاون خدمات شهری شهرداری کرج در این مراسم که هم اکنون در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج در حال انجام است، اظهارداشت: در حال حاضر هزار و 500 کارگر فضای سبز و دو هزار پاکبان در سطح شهر فعالیت دارند که این افراد روزانه بیش از هزار و 300 تن زباله را از سطح شهر جمع آوری می کنند. وی با اشاره به حضور موثر این قشر در پاکیزگی و حفظ محیط زیست شهری افزود: فعالیت این قشر زحمتکش و بی ادعا نقش موثری در بهبود محیط زیست شهری به لحاظ دید بصری و بهداشتی دارد. این مسئول بیان کرد: پاسداشت این قشر تنها قدردانی از بخش کوچکی از خدمات ارزنده تلاشگران این عرصه است و گردهمایی امروز ما در این راستا است.
استراتژی خدمات شهری بر مبنای حفظ کرامت شهروندی است
کمالی زاده در ادامه با اشاره به اینکه استراتژی حوزه خدمات شهری بر مبنای حفظ کرامت شهروندی است، افزود: طی چند سال گذشته یکی از درخواست های مکرر شهروندان جمع آوری مطلوب زباله بود که هم اکنون شهرداری توانسته این مطالبه را به صورت مطلوبی تحقق بخشد. این مسئول با اشاره به عملکرد سازمانهای زیر مجموعه این معاونت در شهرداری کرج عنوان کرد: سازمانهای زیباسازی ، پارکها، آتش نشانی، آرامستانها، میادین و خدمات موتوری طی سال جاری اقدامات مطلوبی را برای رفاه شهروندان انجام داده و در دستور کار دارند.
نصب و احداث المان شهید فهمیده
این مسئول با اشاره به برخی از فعالیت های این معاونت عنوان کرد: طی سال جاری از سوی سازمان زیباسازی هشت زمین چمن مصنوعی افتتاح و چهار زمین چمن در دست احداث است همچنین در میادین رهبری، الغریر و... در این کلانشهر نیز المان نصب شده است. کمالی زاده همچنین از احداث المان شهید فهمیده خبر داد و گفت: نورپردازی پل ها نقاشی دیوارها نورپردازی درختان و ... از اقدامات شهری در این حوزه است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود