20 شهریور 1390
شماره خبر: 1511

طرح تشديد بازرسي و نظارت بر واحدهاي صنفي استان البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

طرح تشديد بازرسي و نظارت بر واحدهاي صنفي استان البرز آغاز شد

مدير بازرسي و نظارت اصناف استان البرز گفت: در آستانه بازگشايي مدارس طرح تشديد بازرسي و نظارت بر واحدهاي صنفي اين استان آغاز شده است.
' رمضان رستمي ' افزود: اين طرح با توجه به افزايش تقاضا در نيمه دوم شهريورماه در جهت تامين نياز دانش آموزان براي سال تحصيلي جديد براي جلوگيري از افزايش بي رويه و غير منطقي قيمت ها در واحدهاي صنفي آغاز شده است .
وي اظهار داشت : در اين طرح ، نظارت شديد بر عرضه لوازم التحرير ، كيف ، كفش و البسه تا دهم مهر ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.
رستمي بيان داشت: بازرسين واحد نظارت دراين طرح به صورت محسوس و نامحسوس در دو شيفت صبح و بعد ازظهر بر عرضه و قيمت كالا در سطح بازار نظارت خواهند داشت.
وي با اشاره به برپايي نمايشگاه هاي كالاي پاييزه در استان يادآور شد: نظارت و بازرسي بر كالاها همچنين در مدت برگزاري نمايشگاه توسط واحد بازرسي اصناف مستقر در نمايشگاه ها نيز ادامه دارد.
اين مسوول اظهار داشت: متصديان واحدهاي صنفي بايد در تمامي طول سال نسبت به درج قيمت كالا، صدور فاكتور و رعايت سود مجاز دقت لازم را داشته باشند.
وي يادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد هاي صنفي مي توانند با شماره تلفنهاي 5-2218154 تماس و يا به صورت حضوري به ميدان آزادگان - ابتداي خيابان برغان - بازرسي و نظارت اصناف مراجعه نمايند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود