20 شهریور 1390
شماره خبر: 1521

جاده چالوس از حادثه خیزترین جاده های کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

جاده چالوس از حادثه خیزترین جاده های کشور است

شهردار آسارا با اشاره به وجود حادثه خیزترین جاده کشور در این بخش، تصریح کرد: این امر وظیفه شهرداری آسارا را دوچندان کرده است.
حسین قربانی سیرایی افزود: بالا بودن حجم تصادفات، کوهستانی بودن، وجود باغ های متعدد، رودخانه کرج و سدامیرکبیر و جاده پرپیچ وخم، ریزش کوه و... سبب شده است که این منطقه یکی از حادثه خیزترین جاده های کشوربه شمار رود که این امر وظیفه شهرداری وبخشداری آسارا را دوچندان کرده است.
وی، یادآور شد: تردد حجم بالای مسافران برای رفتن به شمال کشور و انتخاب این مسیر لزوم رسیدگی به این جاده پر رفت و آمد را افزایش داده که این امر یکی از مهمترین وظایف شهرداری این شهر است.
شهردار آسارا، با تاکید بر وظیفه شهرداری در تامین جاده ای امن و مطمئن برای رفاه حال مسافران خواستار توجه و هممکاری بیشتر نهادهای مسئول در این زمینه شد.
قربانی بابیان اینکه شهرداری آسارا در زمان تاسیس فاقد ماشین آلات و امکانات مورد نیاز شهرداری بود تصریح کرد: درحال حاضرشهرداری آسارا دارای 3دستگاه کامیون آتش نشانی ، یک دستگاه مینی بوس ،4دستگاه خودروسواری ، یک دستگاه وانت پیکان ،1دستگاه نیسان، 2دستگاه کامیون مکانیزه حمل زباله، 1دستگاه سیستم بیسیم، نیسان پیشرو و آتش نشانی و یک دستگاه مزدا دو کابین است.
وی بیان داشت: علیرغم تازه تاسیس بودن شهرداری این منطقه و وجود موانع بی شمار، تلاش شهرداری ایجاد رفاه مردم و مسافران است.




ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود