21 شهریور 1390
شماره خبر: 1546

نمایشگاه کتاب البرز در مقابله با جنگ نرم موثر عمل کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نمایشگاه کتاب البرز در مقابله با جنگ نرم موثر عمل کرد

کارشناس علوم و معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دنیای امروز عرصه جنگ نرم است گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استانی البرز در مقابله با پدیده جنگ نرم موثر عمل کرد.
مریم محمود زاده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در تمام کشور بسیار مهم و درخور توجه است، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در پیشرفت فرهنگی کشور تاثیر بسزایی دارد.
وی ادامه داد: کتب مذهبی عرضه شده در نمایشگاهها که بر اساس معیارها و ارزشهای فرهنگ اسلامی است الگوی مناسبی در آموزش و انتقال این ارزشها و عمل به هنجارهای دینی و فرهنگی و مذهبی است.
محمود زاده، با بیان اینکه دنیای امروز عرصه جنگ نرم و جنگ روانی است و اجرای مطلوب نمایشگاههای کتاب سراسر کشور به اهداف والای فرهنگی نظام کمک می کند، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب استانی البرز در مقابله با پدیده جنگ نرم موثر عمل کرد.
مشاور نهاد رهبری در دانشگاههای کشور، همچنین در خصوص نشست تخصصی "حجاب و عفاف" که از فعالیتهای جنبی دومین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز بود و در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد ادامه داد: در این نشست مسائل مربوط به مقوله حجاب و عفاف و تعریف حریمها و حرمتها مورد بررسی قرار گرفت و پیامدهای بی حجابی برای علاقمندان به بحث و بررسی گذاشته شد.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود