21 شهریور 1390
شماره خبر: 1560

بستر حضور آتش نشانان در مدارس کرج فراهم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بستر حضور آتش نشانان در مدارس کرج فراهم شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در امر آموزش ایمنی به دانش آموزان تقدیر کرد و گفت: در این راستا تمامی مدارس کلانشهر کرج آماده همکاری با این سازمان است.
اکبر حلیمی ظهر امروز در نشست انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایمنی بین دانش آموزان و آشنایی آنها با راه های پیشگیری از حادثه اظهار داشت:در این زمینه مقرر شد تا با انعقاد تفاهمنامه دانش آموزان البرزی از آموزش های لازم بهره مند شوند.
وی با تقدیر از این سازمان برای برگزاری دوره های آموزش ایمنی در مدارس طی سالهای گذشته افزود: در این زمینه یکی از رسالت های آموزش و پرورش، ارتقای مهارتهای دانش آموزان در زمینه های اجتماعی، اعتقادی، فرهنگی، فردی و فکری است.
این مسئول عنوان کرد: برگزاری این دوره ها منجر به آشنایی دانش آموزان با نکات ایمنی و کمک رسانی به حادثه دیدگان می شود و در این زمینه آمار تلفات در حوادث کاهش می یابد.
حلیمی ادامه داد: با انعقاد این تفاهم نامه به طور قطع میزان همکاریهای بین این اداره کل و سازمان آتش نشانی افزایش می یابد و زمینه های یادگیری دانش آموزان بیش از گذشته فراهم می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از فراهم شدن بستر حضور آتش نشانان در مدارس این کلانشهر خبر داد و گفت: در این زمینه طی هماهنگی آتش نشانان این سازمان می توانند برای برگزاری دوره ها و عملیات های آموزشی در تمامی مدارس کرج حضور یابند.





منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود