21 شهریور 1390
شماره خبر: 1561

انعقاد تفاهم نامه همكاري بين آموزش و پرورش البرز و آتش نشاني كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

انعقاد تفاهم نامه همكاري بين آموزش و پرورش البرز و آتش نشاني كرج

تفاهم نامه همكاري بين اداره كل آموزش و پرورش استان البرز و سازمان آتش نشاني كرج منعقد شد.
«محمود اميريزداني»، رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني و «اكبر حليمي»، مديركل آموزش و پرورش استان البرز تفاهم نامه همكاري به منظور برگزاري دوره هاي آموزشي ايمني در مدارس منعقد شد.
در اين نشست رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرج با اشاره به لزوم نهادينه شدن فرهنگ ايمني بين جوانان و نوجوانان به خصوص دانش آموزان اظهار داشت: بر اساس سیاست این سازمان و با هدف افزایش ارتباط آتش نشانی با دیگر ادارات و ارگانها و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی بین افراد، سازمان آتش نشانی با سازمانها و نهادهای مختلفی تفاهم نامه منعقد می کند.
محمود اميريزداني افزود: در این راستا با پیگیری و رایزنی هایی با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، تفاهم نامه ای با این اداره کل نیز منعقد شد تا دوره های آموزش ایمنی در مدارس کلانشهر کرج برای دانش آموزان برگزار شود.
اين مسئول عنوان كرد: این سازمان در حال حاضر با نهادهایی مانند هلال احمر، اداره برق و ... تفاهم نامه امضاء کرده است تا بتواند فرهنگ ایمنی را بین تمامی افراد جامعه نهادینه کند.
وی یادآور شد: با انعقاد این تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش، از این به بعد دوره های آموزش ایمنی در مدارس با هماهنگی بیشتر و منسجم تر برگزار می شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: هدف اصلی این سازمان از انعقاد چنین تفاهم نامه هایی جامع و فراگیر شدن آموزش ایمنی بین افراد به خصوص جوانان و نوجوانان است.
امیریزدانی گفت: در این تفاهم نامه مقرر شده است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، دوره های آموزش ایمنی در تمامی مدارس کلانشهر کرج در مقاطع مختلف برگزار شود و نکات مربوطه توسط مربیان آموزش دیده به دانش آموزان ارائه شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره بر لزوم اشاعه فرهنگ ایمنی در جامعه اظهار داشت: امید می رود که با اجرای چنین طرح ها و برگزاری دوره های مختلف، میزان تلفات در حوادث کاهش یابد.




منبع : پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود