11 مهر 1390
شماره خبر: 1936

افزایش 25 خودرو جدید به ناوگان سازمان آتش‌نشانی

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

افزایش 25 خودرو جدید به ناوگان سازمان آتش‌نشانی

شهردار کرج از افزایش 25 خودروی جدید به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج خبر داد.
سید علی آقازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا با فعالیت 23 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج پوشش کامل و استانداردی از خدمات ایمنی به شهروندان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: با فعالیت 23 ایستگاه آتش‌نشانی به طور همزمان تا پایان سال جاری در نقاط مختلف شهر می‌توان خدمات گسترده، ایمن و استانداردی را به جمعیت دو میلیون نفری کرج به هنگام بروز حوادث احتمالی ارائه داد.
این مسئول گفت: در حال حاضر کرج دارای 16 ایستگاه فعال آتش‌نشانی است و مجموعه مدیریت شهری به منظور توسعه این سازمان برنامه‌های عمرانی ویژه‌ای را در رأس برنامه‌های کاری خود دارد.
این مسئول با اشاره به سه ایستگاه آتش‌نشانی در حال ساخت در کرج، اظهار داشت: علاوه بر این کرج در انتظار تجهیز امکانات و نیروهای آتش‌نشان در چهار ایستگاه است.
آقازاده اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و اهتمام مسئولان ذیربط روند اجرای این پروژه‌ها به نحو مطلوبی محقق شود.
شهردار کرج با تاکید بر ارائه خدمات استاندار ایمنی به شهروندان هنگام بروز حوادث احتمالی، اظهار داشت: با فعالیت 23 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج پوشش کامل و استانداردی از خدمات ایمنی به شهروندان ارائه می‌شود.
آقازاده افزود: اواخر سال گذشته شهرداری پیشنهاد جذب 160 نفر نیرو را به شورای اسلامی ارائه داد و اعضای شورا نیز با این پیشنهاد موافقت کردند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری کرج در شرف اخذ مجوز نهایی از وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها برای جذب نیروها تا پایان سال جاری است.
آقازاده در ادامه عنوان کرد: با جذب این تعداد نیرو برای سازمان آتش نشانی این سازمان به لحاظ نیرو به نحو مطلوبی تأمین می‌شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات آتش‌نشانان که هر روز و هر هفته به جنگ حوادث می‌روند از مصدومین و افرادی که به خاطر دفاع و نجات مصدومین در حوادث مختلف جانشان را از دست دادند یاد کرد.
شهردار کرج با بیان اینکه، در حال حاضر وضعیت تجهیزات سازمان آتش‌نشانی مطلوب است، از خرید 10 دستگاه خودروی جدید برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد و گفت: هزینه ریالی این تعداد دستگاه خودرو 2.5 میلیارد تومان می‌باشد.
آقازاده اظهار داشت: همچنین برای تجهیز این دستگاه‌های جدید نیز نیاز به صرف اعتبار 2.5 میلیارد تومانی است.
شهردار کرج با اشاره به تأمین 15 دستگاه جدید برای ناوگان آتش‌نشانی کرج، عنوان کرد: این تعداد خودرو با پیگیری‌های شهرداری کرج از وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها تامین می‌شود.
آقازاده اظهارداشت: از این تعداد خودرو آتش‌نشانی که وزارت کشور متعهد به تأمین آن شده است چهار دستگاه در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج قرار گرفته است.
وی افزود: مابقی این خودروها بنابر تعهد وزارت کشور در آینده نزدیک وارد چرخه امداد رسانی سازمان آتش و خدمات ایمنی کرج می‌شود.





منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود