12 مهر 1390
شماره خبر: 1959

اقتدار نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اقتدار نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است

استاندار تهران گفت:اقتدار امروز نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است.
مرتضی تمدن در مراسم راه‌اندازی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی با انجام مأموریت‌های بسیار، توانسته در وظایف خود موفق باشد.
وی افزود: برخورد با مخلان آسایش و شناسایی ناامن کنندگان جامعه و برخورد قاطع با این افراد از مهمترین مقوله‌هایی بوده که تاکنون از سوی پلیس انجام شده است.
استاندار تهران گفت: امروز اقتدار پلیس به اندازه‌ای است که ناامن کنندگان و مجرمان،‌ آسایش نداشته و پلیس را سدی محکم در برابر اقدامات خود می‌دانند.
وی افزود: پلیس اقدامات موثری در مسیر رسیدن به اهداف که همانا تأمین امنیت و گسترش آن در جامعه است انجام داده و توانسته کارنامه درخشانی را در این باره از خود به جای بگذارد.
تمدن تأکید کرد: مشارکت و همیاری مردم با پلیس نیز یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که توانسته پلیس را در انجام مأموریت‌های خود موفق گرداند.
وی افزود: هرجا که مردم با مسئولان مشارکت و همکاری کنند انتظار موفقیت بسیار بیشتر است.
استاندار تهران در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی درغرب استان تهران اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های استان تهران به دلیل حساسیت و موقعیت جغرافیایی نیازمند توجه بیشتر بوده لذا راه‌اندازی این ستاد در غرب استان تهران و در شهرستان شهریار می‌تواند گامی اساسی در جهت توسعه امنیت در این مناطق باشد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود