26 مهر 1390
شماره خبر: 2176

نیروی انتظامی سدی بزرگ در برابر متخلفان

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نیروی انتظامی سدی بزرگ در برابر متخلفان

فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز گفت: نیروی انتظامی سدی بزرگ در برابر متخلفان است.
سردار علیرضا اکبرشاهی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیرو انتظامی کرج اظهار داشت: نیروی انتظامی با انجام مأموریت‌های مختلف تاکنون توانسته موفقیت‌های بسیار بزرگی را در ایجاد امنیت و همچنین توسعه آن به دست آورد.
وی ادامه داد: این موفقیت مرهون مشارکت‌های مردمی است که امروز بیش از گذشته مردم با پلیس همکاری دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز گفت: البته نیروی انتظامی نیز مقتدرانه مأموریت‌های خود را انجام داده و با جدیت و اهتمام بیشتر قدم در مسیر توسعه امنیت اجتماعی برمی‌دارد.
اکبرشاهی تأکید کرد: اندیشه و اقتدار در انجام مأموریت‌های پلیس یکی از مهمترین خصایص نیروهای انتظامی است چرا که اگر اندیشه و فکر در ماموریت‌های پلیسی وجود نداشته باشد، انجام ماموریت‌ها دشوار خواهد شد.
وی احساس امنیت از سوی مردم را به مراتب مهمتر از ایجاد امنیت خواند و افزود: مردم به‌عنوان سرمایه‌های مهم کشور باید در جامعه‌ای که زندگی می‌کنند احساس امنیت کرده و این مهم را با تمام وجود خود حس کنند.
این مسئول گفت: البته داشتن امنیت پایدار نیز یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد و آن را مدنظر قرار داد.
در این مراسم فرمانده قبلی نیروی انتظامی کرج نیز طی سخنانی کرج درباره فعالیت‌های انجام شده در طول چهار سال گذشته پلیس این شهرستان گزارشی را ارائه کرد.
ناصر اصلانی افزود: در این مدت با مشارکت و همدلی مردم توانستیم به موفقیت‌های بسیار بزرگی در زمینه ایجاد و احساس امنیت و برخورد با متخلفان دست پیدا کنیم.
در این مراسم از زحمات ناصر اصلانی تقدیر و تشکر شد و عبدالرضا خیرخواهان به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی کرج معرفی گردید.
براساس گزارش فارس از کرج، ناصر اصلانی به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران معرفی شد.
خیرخواهان قبلا فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بوده است.



منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود