12 مهر 1390
شماره خبر: 1974

توانمندي ورزش دوچرخه سواري البرز در حد تيم ملي است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

توانمندي ورزش دوچرخه سواري البرز در حد تيم ملي است

رييس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: توانمندي ورزش دوچرخه سواري البرز به تنهايي در حد تيم ملي است.
'علي زنگي آبادي' در حاشيه برگزاري اولين مجمع انتخاباتي رييس هيات دوچرخه سواري استان البرز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:‌‌ حسن آريانفر، مهدي علمايي ، عارف بيگناه ، علي علي عسكري و عليرضا حقي از جمله نامداران و قهرمانان ملي دوچرخه سواري در استان البرز كه مدالهاي رنگارنگي را در رقابتهاي برون مرزي كسب كره اند خود بيانگر توانمندي اين رشته ورزشي در البرز است.
وي اضافه كرد:‌ با اجراي برنامه هاي آموزش و تمرين مستمر و در نهايت ساماندهي خوب اين رشته ورزشي ، زمينه هاي حضور قدرتمند و موفق دوچرخه سواران البرزي را بيش از پيش در رقابتهاي ملي و برون مرزي فراهم كرده است.
زنگي آبادي بيان داشت: با توجه به اينكه مديري توانا و با تجربه سكان ورزش البرز را به تازگي برعهده گرفته است ، انتظار مي رود با همكاري همه دست اندركاران ورزشي اين استان بويژه ورزش دوچرخه سواري بيش از پيش توسعه و رونق يابد.
وي همچنين از اجراي برنامه هاي ويژه و فراهم آوردن امكانات لازم براي توسعه ورزش دوچرخه سواري در استان نوپاي البرز خبر داد و گفت: اين استان با وجود شمار بالاي جمعيت و توانمنديهاي ورزشي از امكانات محدودي در زمينه ورزش برخوردار است كه بايد بيشتر از قبل مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مجمع كه با حضور 18نفر از اعضاي هيات دوچرخه سواري و نمايندگان ورزش استان البرز برگزار شد، '‌مجيد سبزه پرور' با كسب 10راي به عنوان رييس هيات دوچرخه سواري استان انتخاب شد.
اكنون در استان البرز حدود 800 دوچرخه سوار است كه سه درصد آنان را بانوان تشكيل داده و 240 نفر اين دوچرخه سواران ساماندهي شده اند و اين استان داراي دوپيست دوچرخه سواري در پارك خانواده كرج و منطقه فرديس و يك پيست نيمه كاره در منطقه حصار ويسه است.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود