13 مهر 1390
شماره خبر: 2008

ادبيات امنيت و آرامش در هر ديني جايگاه خاص دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ادبيات امنيت و آرامش در هر ديني جايگاه خاص دارد

امام جمعه كرج گفت: وجود امنيت و آرامش ، بخشي از ادبيات ديني هر جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمين 'محسن كازروني' روز چهارشنبه در آيين گشايش نمايشگاه نيروي انتظامي استان البرز كه در تالار شهيدان نژاد فلاح كرج برگزار شد، افزود: هر فردي به امنيت و آرامش نيازمند است و انبياء بزرگ حرفهاي زيادي در اين خصوص گفته اند.
وي اظهار داشت: انبياء الهي و معصومين همواره از انسانها خواسته اند تا خدا را حاضر و ناظر بر اعمالشان ديده و خط قرمزها را با اعتقاد به جهنم و بهشت رعايت كنند.
كازروني گفت: امنيت مهرباني ، صلح و آرامش بين انسانها است و اخلاق مداري در اجراي قانون يكي از ملزومات جامعه صلح مدار است.
وي افزود: بدون ترديد ، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه در عرصه هاي اجتماعي، سياسي و فرهنگي ، بستر امن توام با آرامش را مي طلبد تا در سايه آن ، فعاليتها با قدرت و صلابت بيشتري شتاب گيرد و برقراري اين امنيت مرهون تلاش مخلصانه پليس است.
كازروني اساسي ترين عامل در ايجاد امنيت در كشور ما را وجود پليس خدمتگزار دانست و اظهار داشت: بايد قدردان تلاش بي وقفه و بدون منت پليس خدمتگزار باشيم زيرا نتيجه عملكرد مناسب پليس ، جلب اعتماد و مشاركت مردم و دستيابي به امنيت فراگير در كشور است.
استاندار البرز نيز در اين آيين گفت: بزرگترين افتخار در دنيا خدمت زير پرچم ولايت فقيه است كه نيروي انتظامي كشور ما اين افتخار را كسب كرده است.
'عيسي فرهادي' افزود: بالاترين چتر امنيت بشريت ايمان به خداست و اين چتر زير پوشش نيروي انتظامي است.
وي اظهار داشت: اين چتر به واسطه نيروي انتظامي بعنوان چتر امنيت درايران اسلامي ايجاد شده و اين نيرو بايد به روز و خلاق باشد.
فرهادي گفت: دشمنان ايران اسلامي براي ضربه زدن به كشورمان در طراحي هاي خود نيروي انتظامي را هدف قرار مي دهند تا از تخريب آن در ميان مردم و نظام جدايي ايجاد كنند.
فرهادي، نيروي انتظامي استان البرز را مقتدرترين نيروي انتظامي كشور به لحاظ وجود فرماندهي چون سردار 'اكبرشاهي' دانست و اظهار اميدواري كرد كه تا پايان سال جاري در بحث ترافيك و نرم افزار ترافيكي نيز تحولاتي بوجود آيد.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود