14 مهر 1390
شماره خبر: 2029

حفظ امنيت وظيفه همگاني است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

حفظ امنيت وظيفه همگاني است

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استانهاي تهران والبرزگفت: حفظ و ارتقاي امنيت وظيفه همه آحاد جامعه است.
پليس سرهنگ نادر سركاري با اشاره به اينكه امنيت يك مقوله اساسي است افزود : امنيت اجتماعي ،امنيت فردي،فكري، معنوي و ... همه جزء انتظارات مردم است كه نيروي انتظامي قبل از وقوع تهديدات موظف خواهد بود يگان هاي انتظامي و اجرايي را در جريان تهديد قرار داده و متناسب با موضوع برنامه ريزي كند .
وي تقويت ارزش ها و برخورد با ضد ارزش ها را از اهداف پليس امنيت عمومي عنوان كرد و افزود: اقدامات نيروي انتظامي به ويژه در حوزه امنيت اجتماعي بسيار موثر واقع شده است .
وي با اشاره به استمرار طرح هاي امنيت اجتماعي در سطح استان تهران و البرز اظهار داشت : نيروي انتظامي در اجراي مسئوليت ها و وظايف خود همواره سعي كرده اقداماتش را در علمي ترين شكل ممكن و با آگاهي و بصيرت ضمن توجيه كادر و نيروهاي خود انجام دهد.
سرهنگ سركاري از اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و تصريح كرد : طي 6 ماه اول سال جاري و اجراي اين طرح 287 نفر شناسايي شدند كه از اين تعداد 283 نفر احضار و تعهد دادند، 186 نفر دستگير و 75 نفر نيز با احكام مقام قضايي به زندان رفتند .
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز بيان كرد : اداره گذرنامه،اتباع خارجه و نظارت بر اماكن و امنيت اخلاقي زير مجموعه هاي پليس امنيت عمومي مي باشند .
وي با اشاره به اجراي طرح نظارت و كنترل صنوف ادامه داد : در اجراي طرح نظارت و كنترل صنوف برخي از صنوف اخطار پلمپ دريافت كرده و برخي پلمپ شدند .
سرهنگ سركاري بيشترين تخلفات را در واحدهاي غيرمجاز و بدون مجوز اعلام كرد و گفت : در اين راستا واحدهاي چايخانه ها ، سفره خانه ها، كافي نت ها و ... كه بدون مجوز اقدام به فعاليت مي كنند بيشترين تخلفات را انجام مي دهند.
وي از صدور 83 هزار و 309 گذرنامه طي شش ماه اول سال جاري خبر داد و بيان كرد : از ابتداي سال جاري تا كنون اين تعداد گذرنامه با همكاري پليس +10 استان البرز و تهران صادر شده است .
اين مسئول از افزايش زمان ساعت كاري اين معاونت در هفته ناجا خبر داد و افزود : شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص صنوف متخلف،مراكز فساد و فحشا،فروشندگان مواد مخدر و ... را به پليس 110 اطلاع دهند و اين معاونت را در كوتاه نگه داشتن دست تبهكاران و مجرمان ياري نمايند .



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود