18 مهر 1390
شماره خبر: 2079

نقش تأثیرگذار اصناف مختلف در توسعه امنیت

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نقش تأثیرگذار اصناف مختلف در توسعه امنیت

فرمانده انتظامی استان‌های تهران و البرز گفت: اصناف نقش تأثیرگذار در توسعه امنیت دارند.
سردار علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد اظهار داشت: اصناف در ایجاد و توسعه امنیت نقش اساسی را داشته و باید این مهم توسط اصناف همچنان ادامه یابد.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت و حفظ آن در سایه تعاملات تمام قشرهای مختلف مردم و به ویژه کسبه و اصناف انجام می‌شود لذا پلیس باید با به کارگیری بیشترین توان خود تعاملات گسترده تری را با اصناف ایجاد کند.
این مسئول گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ر‌یزی شود که ناامن کنندگان و مخلان آسایش هرگز به خود اجازه ندهند تا با رفتارهای غیراجتماعی امنیت جامعه را برهم بزنند و در بین مردم اضطراب و نگرانی به وجود آورند. اصناف به عنوان بازوان توانمند اجتماع نقش اساسی و مهمی در ایجاد امنیت داشته و این قشر با تعاملات میان پلیس می‌توانند به عنوان یکی از مهمترین عناصر اجتماع در کنار پلیس بوده و امنیت را ایجاد و حفظ کنند.
فرمانده انتظامی استان‌های تهران و البرز خاطرنشان کرد: اصناف معتمدین مردم محسوب می‌شوند لذا در کنار پلیس نیز نقش به سزایی در ارتقای امنیت اخلاقی جامعه دارند.
در ادامه این مراسم همچنین رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های تهران و البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: اصناف نقش ارزنده و بارزی در ارتقای امنیت دارند.
نادر سرکاری تأکید کرد: دشمن امروز از طریق جنگ نرم به میدان آمده و در نظر دارد تا از این راه هجمه‌های سنگینی را به کشور و جوانان وارد کند.
وی تصریح کرد: در این راستا اصناف باید هوشیار باشند تا توسط این دسیسه که به عنوان ابزار تهاجم فرهنگی نام برده می‌شود مورد هدف قرار نگیرند.
این مسئول نقش اصناف را در این راستا نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: صنوف یکی از مهم‌ترین ارکان ایجاد، ‌تولید و حفظ امنیت است لذا باید با روش‌های فرهنگی درست و صحیح این مهم حفظ و نگهداری شود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود