20 مهر 1390
شماره خبر: 2101

آغاز چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

آغاز چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس این استان با نام عطر سنگر فعالیت خود را آغاز کرد.
غلامحسین رنجکش افزود: این جشنواره با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی شهر و با محوریت دفاع مقدس، مقاومت ملل و بیداری اسلامی، شعر دفاع مقدس با مضامین و مفاهیم عاشورایی در چهار بخش آزاد، دانشجویی، دانش آموزی و کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این جشنواره نهادهای تخصصی استان در حوزه فرهنگ و هنر تعامل داشته و هر یک بخشی از جشنواره را عهده‌دار خواهند بود.
رنجکش گفت: دبیرخانه جشنواره شعر از امروز 18 مهرماه فعالیت خود را آغاز و تا پایان وقت اداری 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: شاعران می‌توانند در هر حوزه سه اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس کرج-45 متری گلشهر - بلوار هوشیار نبش خیابان شهید فرهاد جهانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و یا به نشانی الکترونیکی alborz@sajed.ir ارسال دارند.
این مسئول گفت: آثار ارسالی باید به صورت لوح یا فایل فشرده شامل فایل تایپ شده اشعار و مشخصات شاعر در محیط word و فایل اسکن شده عکس پرسنلی شاعر باشد.
رنجکش تاکید کرد: این جشنواره مختص البرز بوده و شاعر باید ساکن محدوده جغرافیایی استان البرز باشد و شعر ارسال شده در جشنواره دیگری شرکت داده نشده و یا در مجموعه‌ای به چاپ نرسیده باشد.
وی در پایان ضمن دعوت از همه شاعران استان برای شرکت در جشنواره گفت: شماره تلفن02614609594 همه روزه از ساعت 9 لغایت 14 آماده پاسخگویی است.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود