24 مهر 1390
شماره خبر: 2143

کرج نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

کرج نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی است

رئیس شورای شهر کرج گفت: این شهرستان نیازمند افزایش سرمایه‌گذاریها در بخش فرهنگی است.
محمود دادگو اظهار داشت: برخی از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی که زمینه‌ساز مشکلات و سختی‌های غیرقابل کنترل می‌شود، به دلیل ضعف در ساختار فرهنگی جامعه است.
وی افزود: خوشبختانه در ایران مردم ما از سرچشمه‌های غنی فرهنگ ایرانی ـ اسلامی سود می‌برند و به همین خاطر شرایط اخلاقی جامعه کشور نسبت به دیگر جوامع و حتی کشورهای همسایه تفاوت‌های فاحشی دارد.
این مسئول ادامه داد: با وجود داشته‌های غنی فرهنگی نباید به همین حد اکتفا کرد و بنابراین افزایش سرمایه‌گذاری‌ در بخش فرهنگی ضروری است.
دادگو با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و اجرای برنامه‌های مدون در این زمینه نیازمند فراهم سازی زیرساخت‌های لازم است، گفت: شهرستان کرج در این زمینه با وجود تلاش‌های زیادی که انجام شده دچار کاستی‌هایی است که باید با برنامه‌ریزی این مشکلات برطرف گردد.
وی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه باید سالن‌های تئاتر، سینما و همچنین امکانات لازم برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی در این کلانشهر افزایش یابد.
رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان شهری در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند که در صورت نهایی شدن آنها بخش مهمی از کاستی‌ها برطرف خواهد شد.
توجه به آموزش‌های فرهنگی مشکلات جامعه را کاهش می‌دهد

دادگو افزود: تحقق این مهم نیازمند انجام همکاری‌ها و تعامل بین دستگاهی است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به این مسائل به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان، بسیاری از مشکلاتی که در جامعه پدید می‌آید را کاهش خواهد داد.
دادگو ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت آمادگی مردم و مسئولان در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تاکید فرموده‌اند که برای تحقق رهنمود معظم له لازم است سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات زیربنایی در حوزه فرهنگی افزایش یابد.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود