26 مهر 1390
شماره خبر: 2177

زنان شاغل نقش موثری در ترویج فرهنگ حجاب دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

زنان شاغل نقش موثری در ترویج فرهنگ حجاب دارند

امام جمعه کرج گفت: زنان شاغل در ادارات نقش موثری در ترویج فرهنگ حجاب دارند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب در کرج اظهار داشت: با توجه به این که زنان شاغل بیشتر از زنان خانه‌دار در اجتماع حضور دارند، لذا زنان شاغل در ادارات می‌توانند فرهنگ پوشش اسلامی را بیش از زنان دیگر در جامعه ترویج دهند.
وی زن را مانند گوهری عنوان کرد و افزود: البته مقوله حجاب تنها مختص بانوان نیست و مردان نیز از این مهم مستثنی نیستند اما با توجه به ظرافت‌های موجود در زن این قشر از جامعه باید توجه بیشتری را به حجاب و عفاف داشته باشد.
امام جمعه کرج ادامه داد: انسانی که حفظ عفاف و پاکدامنی را دارد زمینه‌های تطهیر اجتماع را نیز ایجاد می‌کند.
کازرونی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم تا فرهنگ دینی و اسلامی ما دچار خدشه شود لذا باید فرهنگ سازی‌های کلانی در این زمینه صورت گیرد تا فرهنگ‌های غلط از اجتماع دور شده و به جای آن فرهنگ دقیق و درست اسلامی پیشرو باشد.
وی افزود: در نظامی که تمامی موفقیت‌هایش حاصل خون هزاران شهید می‌باشد، باید همه اقشار و آحاد مردم در حفظ آن سهیم باشند و اجازه ندهند خون شهدا پایمال شود.
کازرونی گفت: زنان ایران اسلامی می‌توانند فرهنگ حجاب و عفاف را در بین زنان در جوامع دیگر ترویج دهند و به عنوان الگوهایی بزرگ از حجاب در جهان بدرخشند.
وی خاطرنشان کرد: حفظ حجاب اسلامی دهان کجی بسیار بزرگی از سوی زنان ایران اسلامی به دشمنان قسم خورده است لذا بانوان با حفظ این مهم و تأکید بر‌ آن باید چشم ناپاک دشمنان را از این سرزمین مقدس دور کنند.
در این همایش یکروزه بیش از 350 نفر از خواهران بسیجی حضور داشتند.





منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود